|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۶۰

امشب دو تیم بارسلونا و لاس پالماس در هفته هجدهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امشب تیم بارسلونا در بازی ای مهم در هفته هجدهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ در مقابل تیم لاس پالماس قرار گرفت و توانست با نتیجه ۵ بر ۰ این تیم را در هم شکند و بار دیگر تیم بارسلونا با این بازی زیبا خود را تقریبا از بحران خارج کند.

قطعا اگر بارسلونا در ادامه رقابت های این فصل هم این بازی زیبا را به نمایش گذارد، میتواند به طور حتم از بحرانی که این فصل گرفتار آن شده است و افتی که در این فصل داشته است خارج شود.

گل های این بازی توسط لوییز سوارز در دقایق ۱۴ و ۵۷ و لیونل مسی در دقیقه ۵۲ و آردا توران در دقیقه ۵۹ و الکسی ویدال در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.

نکته قابل توجه این است که لیونل مسی با گلزنی امشب مقابل لاس پالماس توانست تا به ۳۵ تیم مختلف گل بزند و با رکورد رائول گنزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید برابری کند.

به این ترتیب تیم بارسلونا با این برد توانست تا بار دیگر به ۳ امتیازی تیم فوق العاده رئال مادرید در صدر جدول برسد و منتظر لغزش رئال مادرید مقابل سویا که چند شب گذشته رئال مادرید مقابل این تیم به تساوی ۳ بر ۳ در جام حذفی رسیده بود و در این هفته لالیگا هم با همین تیم بازی دارد، باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار