|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۶۴

تحلیلی از وضعیت بختیار رحمانی در تیم استقلال و وضعیت این بازیکن در نیم فصل اول و آینده او در نیم فصل دوم تهیه شده است.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، بختیار رحمانی بازیکن تیم استقلال تهران که ابتدای امسال به درخواست علی رضا منصوریان به استقلال آمد و در نیم فصل اول در برخی از بازی ها بازی کرد، ولی هر چه که به آخر نیم فصل نزدیک میشدیم، حضور او در ترکیب استقلال کمرنگ تر شد.

حتی شایعاتی به وجود آمد مبنی بر اینکه اختلاف رحمتی و منصوریان هم به خاطر بختیار رحمانی بوده است و رحمتی خواستار بودن او در ترکیب استقلال بوده است و منصوریان این نظر را نداشته است.

به هر حال نیم فصل که تمام شد از همان ابتدا حرف و حدیثماندن یا رفتن این بازیکن از استقلال بود ولی تا همین چند روز قبل هم هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال از خود علی رضا منصوریان تا سید رضا افتخاری حرفی در مورد ماندن یا رفتن این بازیکن از استقلال نزدند و همین مسئله بود که بختیار رحمانی را به شدت از مسئولان استقلال آزرده خاطر کرده است و دلیلش هم بلا تکلیف گذاشتن این بازیکن از طرف مسئولان استقلال بوده است.

دیروز نیز بختیار رحمانی جلسه ای با افتخاری داشت اما باز هم تکلیفش با باشگاه مشخص نشد و علی رضا منصوریان نیز در دو سه روز گذشته عنوان کرده است که نمیخواهد بختیار رحمانی از استقلال برود و خواستار این بازیکن است.

از طرفی هم خود بختیار رحمانی دیگر از بلاتکلیفی خسته شده است و رضایت نامه خود را از باشگاه استقلال میخواهد و در مصاحبه ای گفته است که چرا تکلیف من را روشن نمیکنند و چرا در این چند وقت با اسم من بازی کرده اند و حتی وقتی خبرنگاران از اظهار نظر اخیر منصوریان در مورد او به او گفتند، او میگفت پس چرا مسئولان استقلال جواب پیام ها و زنگ های مرا نمیدهند و به نظر میرسد که فقط به خاطر احترام بین مربی و بازیکن است که میگوید با علی رضا منصوریان مشکلی ندارد.

از طرفی هم دیشب در لیست بازیکنان استقلال که به فدراسیون فوتبال آسیا برای بازی با الاسد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان داده شده است، نام بختیار رحمانی بوده است، و این در حالیست که این بازیکن رسما میخواهد تا از باشگاه استقلال جدا شود.

باید دید بالاخره مسئولان باشگاه استقلال چه تصمیمی در مورد این بازیکن خوب خوزستانی کشورمان خواهند گرفت و این بازیکن در نیم فصل دوم در چه تیمی بازی خواهد کرد، زیرا گفته میشود که اگر این بازیکن از استقلال جدا شود به احتمال بسیار زیاد به فولاد خوزستان خواهد رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار