|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۰۷

ساعاتی قبل دو تیم ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، ساعاتی قبل دو تیمذوب آهن اصفهانو فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۱ بر ۰ از سد تیم فولاد خوزستان بگذرد.

تک گل این بازی توسط محمد رضا حسینی در دقیقه ۱۴ به ثمر رسید.

از نکات قابل توجه این بازی میتوان به تغییراتی در ترکیب تیم فولاد اشاره کرد که نعیم سعداوی در این بازی از مهرداد طهماسبی در درون دروازه استفاده کرد و بعد از هفته ها که وحید طالب لو دروازبان ثابت تیم فولاد خوزستان بود، این بار مهرداد طهماسبی در درون دروازه فولاد خوزستان ایستاد که البته این دروازبان هم در نهایت نتوانست از شکست فولاد جلوگیری کند و اشتباهات خط دفاعی فولاد را پوشش دهد و این طور که مشخص است، نعیم سعداوی باید به جای تغییر دروازبان، فکری به حال خط دفاعی فوق العاده ضعیف تیمش بکند زیرا غیر از بازی گذشته فولاد در برابر پرسپولیس که غیر از مدافعان، وحید طالب لو هم تا حدودی مقصر در شکستشان در برابر این تیم بود، در اکثر بازی های گذشته فولاد مخصوصا در بازی برابر تیم سپاهان در اصفهان اگر وحید طالب لو درون دروازه فولاد نبود، خیلی از نتایجی که به نفع تیم فولاد رقم میخورد، برعکس میشد.

نکته عجیب دیگر درباره دروازبان ذخیره امروز فولاد جایگاه او در رتبه سوم برترین دروازبان هاست و مثل اینکه نعیم سعداوی بی انصافی را در حق طالب لو با نیمکت نشین کردن او در این بازی به بالاترین حد خود رسانده است.

از دیگر تغییراتی که در ترکیب تیم فولاد رقم خورد، حضور بختیار رحمانی و سینا مریدی و ارنست در ترکیب اصلی تیم فولاد خوزستان بود.

به این ترتیب فولاد خوزستان با این شکست به دومین شکست متوالی خود رسید و مانند نیم فصل اول، نیم فصل دوم را نیز به شدت ضعیف آغاز کرده است و حالا با ۲۳ امتیاز تا رتبه نهم جدول سقوط کرده است.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز با این پیروزی توانست تا هم جایگاهش در رتبه سوم مستحکم تر شود و هم به دو تیم ابتدای جدول نزدیک شود و به آینده برای قهرمانی امیدوار باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار