|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۵۵

خوشبختانه مسئله دوپینگ در فوتبال کشورما از مسائلی است که به خوبی کنترل شده است و از معضلات فوتبال ما به شمار نمی رود و البته هر سال به دو مورد در لیگ برتر کشورمان برمی خوریم.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز - دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی در این باره گفت: ستاد مبارزه با دوپینگ نتایج تست دوپینگ مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس دو نمونه تست دوپینگ بازیکنان فوتبال شاغل در لیگ برتر مثبت اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام آزمایشگاه در نمونه های مثبت اعلام شده، ماده ممنوعه آنابولیک استروئید و کورتیکو استروئید وجود داشته است. بدین ترتیب این دو بازیکن در حال حاضر طبق نامه ارسالی از سازمان لیگ فوتبال به باشگاه های مربوطه و خود بازیکنان در حال تعلیق درآمدند.

سیف برقی افزود: روند دادرسی این بازیکنان به زودی در ستاد مبارزه با دوپینگ با حضور هر دو بازیکن و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. همچنین به منظور رعایت حقوق افراد و موارد تصریح شده در آیین نامه مبارزه با دوپینگ، پس از رسیدگی پرونده این بازیکنان و قطعی شدن رای آنها، مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. یکی از مسئولان فدراسیون در رابطه گفته که یکی از موارد دوپبنگی در لیگ برتر توسط یکی از دو باشگاه بزرگ پایتخت صورت گرفته است که این مسئله را پیچیده تر و حیاتی تر می کندو شواهد حاکی ازاین است که دیگری هم از باشگاه گسترش فولاد تبریز و توسط بازیکنی که سابقه بازی در پرسپولیس هم داشته صورت گرفته است حال باید ببینیم چه زمانی آرای قطعی و نام این دوبازیکن اعلام می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار