|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۹۱

ونگر و آرسنال

با شکست دیشب آرسنال مقابل لیورپول وضعف تاکتیکی ونگر در این بازی، او در آستانه ی پایان کارش در آرسنال قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیروز درحالی آرسنال و لیورپول در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نبرد دو تیم جدای از حساسیت سنتی اش بیشتر بر سر نیمکت های لرزان مربیانشان بود، که در نهایت با پیروزی شاگردان کلوپ همواه بود و ونگر با ضعف تاکتی اش نشان داد که دیگر دوران مربیگری اش به پایان رسیده.

ونگر این بازی با تاکید بر اینکه شاگردانش باید بازی " مستقیم " را درمقابل پرسینگ لیورپول در پیش بگیرند و از گردش توپ که شیوه متداول تیمش بشمار می رفت سر باز زد و به به قد بلند الیور ژیرو برابر ماتیپ و کلاوان دل بست و با نیمکت نشین کردن الکسیس سانچس که کلیدی ترین بازیکن این فصل آرسنال به شمار میرفت و بعد از ورودش به زمین رو ی تک گل آرسنال مؤثر بود نشان داد که دیگر نمیتواند سرمربی چنین تیم بزرگی باشد و باعثانتقادات فراوان ازخود شد، و قدمی دیگر به پایان کارش بعد از٢١سال درارسنال نزدیک شد.

این در حالیست که برخی معتقدند ونگر برای فصل آینده کارش را در کشور خودش و در پاری سن ژرمن ادامه می دهد.

باید گفت سبک کاری او طوری است که می تواند در هرجای دنیا تیمی را بازسازی کند. همه فوتبالیست های دنیا را هم می شناسد. اعتبار خوبی هم دارد. با این شرایطی که در این فصل از موناکو می بینم بعید است پی اس جی قهرمان فرانسه شود و اگر قهرمان لیگ قهرمانان هم نشود، اعتقاد من این است که ونگر فصل آینده هدایت این تیم را به عهده می گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار