|
|
کدخبر: ۱۷۸۸۱۷

رامین رضاییان که علی الرغم کیفیت فنی فوتبالش در اخلاق فوتبالی دچار مشکل است در اخرین درگیری خود با علی علیپور باعثخشم برانکو و عکس العمل شدید او شد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از ورزش ۳، سرمربی کروات پرسپولیس که توانسته شرایط مناسبی در تیمش ایجاد کند، اکنون به شدت از رفتارهای رامین رضاییان ناراضی است. بازیکنی که علیرغم توانایی‌های فنی بالا که او در در جمع برترین‌های این تیم قرار می‌دهد، برخی تصمیم‌گیری هایش باعثمی شود تا در جمع اولین‌ها در بخش حواشی قرار گیرد.

اتفاقات رخ داده در اردوی پرسپولیس در امارات اما کاسه صبر برانکو ایوانکوویچ را لبریز کرد تا او علیرغم اینکه در ابتدا با توجه به درگیری او و علیپور تصمیم به کنار گذاشتنش از لیست بازی برابر الوحده گرفته بود، با توجه به برخورد عجیبش و مخالفت با این تصمیم در نهایت او را در اختیار باشگاه قرار داد.

برانکو امروز نیز در میان سوالاتی که در خصوص این بازیکن و وضعیت آینده او انجام شده بود، در حالی که کاغذ درون دستش را پاره می‌کرد رو به خبرنگاران گفت: دیدید پاره شد، آیا دوباره به شکل اول باز خواهد گشت؟ طبیعی است که با چسب هم اصلا به روز اول بازنخواهد گشت.

البته شاید تنها جای ابراز امیدواری برای رامین رضاییان جایی بود که او اعلام کرد در نتیجه این تصمیم کاری نخواهند کرد که اتفاق بدی در انتظار او باشد: بنابراین تمام کسانی که در این تصمیم دخیل هستند باید تلاش کنند یک شیشه شکسته باقی نگذارند.

اما اگر رامین رضاییان هم از پرسپولیس اخراج شود، با ساختاری که این تیم دارد و با جایگزینی بازیکنان دیگر جای اورا پر خواهند کرد.

همچنین شایعاتی از حضور رضاییان، فصل اینده در استقلال وجود دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار