|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۲۷

امید نور افکن هافبک دفاعی استقلال که این روز ها به یکی از مهره های کلیدی استقلال تبدیل شده، که این موضوع باعثاین شده ارزش این بازیکن در بازار بالا برود.

به گزارش امید نیوز، چندی پیش استقلال به دنبال تمدید ۳ بازیکن جوان خود بود که یکی از این بازیکنان امید نورافکن، هافبک جنگنده وکلیدی استقلال بود، که برخی اخبار حاکی از آن بوده که مبلغ این بازیکن برای تمدید با باشگاه استقلال ۲ میلیارد بوده.

او در مصاحبه ای که دیروز بعد از بازی با لوکوموتیو داشت علاوه بر واکنش نشان دادن به مبلغ تمدید قرار دادش در مورد برخی دیگر مسائل صحبت کرد که بدین شرح است: نمی دانم مبلغ ۲ میلیارد برای تمدید قرارداد من از کجا آمده؟
‌‌
بازیکن استقلال گفت: مدیرعامل تیم گفت که تا فردا بخشی از مشکلات تیم حل خواهد شد.
‌‌
‌‌‌امید نورافکن در خاتمه دیدار با لوکوموتیو اظهار داشت: فکر می کنم در صد جدول باشیم. الان تفاضل گل مان بهتر شده است. البته نمی دانم نتیجه بازی الاهلی چه شده است.
‌‌‌
وی درباره ترکیب جوان استقلال گفت: علی آقا به ما لطف دارند. ما امروز ۵ بازیکن جوان در تیم داشتیم و فکر می کنم از بین این بازیکنان جایزه بهترین بازیکن به اسماعیلی رسید. ‌‌‌
‌‌
نورافکن در ارتباط با صبحتهای افتخاری و برطرف شدن مشکلات استفلال گفت: ایشان به رختکن آمده بودند و به ما گفتند که بازی خوبی انجام داده ایم. مدیرعامل تیم گفتند که تا فردا بخشی از مشکلات تیم حل خواهد شد.
‌‍
وی درباره تمدید قرارداد خود گفت: من اصلا در این باره صحبت نکرده ام و اصلا هم مبلغ بالایی نخواسته ام. نمی دانم این مبلغ ۲ میلیارد از کجا آمده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار