|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۴۰

علیرضا حقیقی که روزی دروازه بان اول تیم ملی کشورمان بود به دلیل یکسری مشکلات چند وقتی از میادین فوتبال دور شد اما این روز ها با قرار دادی که با تیمی در سوئد قرار است به میادین بازگردد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز - علیرضا حقیقی دروازه بان ٣٢ساله کشورمان که ۷سال است در درخارج از این ایران دروازه بانی میکند چند روز پیش طبق قرار دادی به اسکلیستو نای پیوست امروز قراداد خود را رسمی کرد و طبق مراسمی مراسمی معارفه شد.

او در این ۷سال که در لیگ های روسیه و پرتقال و … توپ زد و خود را در دوره ای به سطحی رساند که توانست به عنوان اولین فرد برای پشیبانی از دروازه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، و جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، باشد که کی روش آن را انتخاب کرده، اما رفتن حقیقی به پرتقال و نیمکت نشینی این دروازه بان در لیگ پرتقال، اشتباهات بدی که در بازی با ترکمنستان از طرف وی رخ داد و پیدا شدن پدیده ای مثل بیرانوند باعثکم رنگ شدن حضور او شد، که در نهایت بی تیم ماندن او در واقع تکمیل روز های خاکستری او بود.

اما در نهایت طبق اخبار اعلام شده علیرضا حقیقی با اسکیلیستونای به توافق رسیده و امروز قراردادش را رسمی کرد. و قرار است با تیمش که در فصل قبل به مقام دومی لیگ برتر سوئد رسیده هفته ی آینده یعنی ابتدای آوریل در فصل جدید به میدان برود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار