|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۷۹

امین منوچهری از بازیکنان خوش اخلاق و خوب کشورمان است که سابقه حضور در در تیم هایی مثل استقلال و سپاهان را داشته و در حال حاضر در تیم دسته یکی نساجی توپ میزند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امین منوچهری که چندی پیش با نساجی مازندران به توافق رسید تا در ادامه لیگ دسته ۱ با وجود محمد عباس زاده که آقای گل لیگ ۱ میباشد به کمک این تیم بیاید.

منوچهری فوتبال حرفه‌ ایش را در باشگاه سایپا آغاز کرد. او پس از شش فصل بازی در باشگاه سایپا، به تیم استقلال تهران پیوست که سالها آرزوی آنرا به قول خود داشت و در آخر هم توانسته بود طبق گفته هایی رضایتنامه خود را با پول خود از سایپا بگیرد وبه استقلال بیاید، اما متاسفانه وی بعد از یک نیم فصل حضور ناموفق در استقلال از این تیم جدا و به نفت پیوست. در سال ۱۳۹۲ و با پایان لیگ دوازدهم که برای منوچهری در دو باشگاه دو نیم‌فصل متفاوت ساخته بود، این بازیکن به راه‌آهن پیوست. امین منوچهری که در تیم پایین جدولی راه‌آهن خوش درخشیده بود با پایان نیم‌فصل لیگ پانزدهم قرارداد خود را با این باشگاه فسخ و به باشگاه سپاهان پیوست.

او که فصل گذشته با سپاهان دوران خوبی داشت، در ابتدای نیم فصل راهی بادران شد اما خیلی زود از جمع بازیکنان این تیم جدا شد تا یکی از مهاجمان ایده آل برای خرید در بازار زمستانی باشد. منوچهری با توجه به خصوصیاتی که داشت، برای نیم فصل دوم می توانست گزینه مورد نظر بسیاری از تیم های لیگ برتری باشد که همانطور که گفته شد به نساجی دسته یکی پیوست.

او که از سری بازیکنان خوش اخلاق و کم حاشیه کشورمان بوده و برای او معلوم بوده اما او در آخرین پستی که در اینستا گرام خود گذاشته به شدت هوای باشگاه قبلی خود و همچنین خاطرات آنرا کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار