|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۰۴

امروز تیم ملی کشورمان به مصاف چینی رفت که فقط برای برد آمده بود و تیم ملی کشورمان هم فقط برد میخواست، و در نهایت ایران هم با یک بازی خوب و منطقی توانست چین را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،ایرانامروز به مصاف چینی میرفت که با ساز و کار جدید به مصاف ایران میرفت، چین که در بازی قبل توانسته بود به شکل غیر قابل باوری بعد ۳۲ سال کره را ببرد با انگیزه بالا جلوی ایران حاضر بود. پیش از این در ۲۴ بازی دو تیم، تیم ملی کشورمان با ۱۲ برد برتر از چین بود و چین هم در ۵ بازی برتری داشت و در ۷ بازی کارشان به تساوی کشیده شده بود.
اما امروز که بلیط بازی به صورت مجانی در اختیار تماشاچیان قرار میگرفت باعثشده استادیوم آزادی به شکل عجیبی پر از تماشاگر شود و تمام بلیط ها قبل از ۱ ساعت از شروع بازی تمام شود. همچنین حدود ۴۰ هزار نفر فقط بیرون از سکو ها ورزشگاه بمانند و حتی یکسری از بالای نورافکن ها، بالاتر از سکو ها آویزان شوند و شاهد بازی باشند.

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد

ترکیب تیم ملی چین:

ژنگ چنگ، می فانگ، جیانگ ژیپنگ، ژانگ لینپنگ، ژانگ ژی ژه، فنگ ژیائوتینگ، ژانگ یانینگ، ژانگ ژی، وو ژی، گائو لین و یو دابائو

نیمه ی اول بازی:
بازی با تساوی ۰ _ ۰ دو تیم به پایان رسید اما ایران به طور کامل تیم برتر میدان بود و با اینکه تیم چین با دو لایه ی دفاعی به میدان آمده بودند تا از پاس های عمقی ایران جلوگیری کند، اما ایران علاوه بر چند شوت خوب از پشت محوطه جریمه و قیچی برگردون خارق العاده مهدی طارمی، توانستند چند حرکت عمقی فوق العاده کنند که منتهی به گل نشد اما چینی ها نتوانستند موقعیت نه چندان مناسبی برروی دروازه تیم ملی کشورمان ایجاد کند.
نیمه دوم بازی:
در ابتدای نیمه دوم تیم کشورمان با گل طارمی توانست به حق خود برسد و با یک گل از چین جلو بیوفتد که بعد گل حاشیه هایی هم بوجود آمد که با تعویض اجباری لیپی بر اثر مصدومیت بازیکنش که آخرین تعویضش بود همراه باشد و همچنین داور کنار سمت دروازه چین به سرش ضربه ای خورد که معلوم نبود از کجا است ولی خداروشکر اتفاق خاصی برایش نیفتاد.
اما ادامه بازی تا دقیقه ی ۷۵ که ایران با تعویض هایی دوباره جان گرفت و چینی ها هم که دیگر چیزی برای از دست دان نداشتند به حمله بپردازند اما در نهایت موقعیت های خطر ناکی در نهایت بوجود بیاید.

نتیجه بازی:

تیم ملی کشورمان با گلی که در ابتدای نیمه دوم زد یک گام دیگر به جام جهانی روسیه نزدیک شد و اگر امروز قطر ازبکستان را ببرد تیم ملی تقریبا در جام جانی باید خود را ببیند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار