|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۳۱

آرش برهانی فصل پیش از استقلال جدا شد و این فصل بعد از نیم فصلی بسیار بد از پیکان جدا شد که به اعتقاد خودش دیگر دوران فوتبالش به اتمام رسید.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، آرش برهانی فصل پیش بعد از ۹ سال از استقلال جدا شد، و به پیکان پیوست ولی در آنجا ها هم با مصدومیت های فراوانی که داشت نتوانست در ترکیب این تیم جا بیوفتد و پس از نیم فصلی ناموفق از این تیم جدا شد، و با توجه با پیشنهاد هایی که داشت در آخر نتوانست با تیمی به توافق برسد و به عنوان بازیکن آزاد مجبور شد به تمرینات انفرادی خود ادامه داد.

اما در اتفاق جدیدی که افتاده است آرش برهانی که به قول خود، با پایان بازی اش در استقلال فوتبال او تمام شد، در سن ۳۴ سالگی از طرف تیمی از گرجستان پینشنهاد داشته است که با بی درایتی مسئولین استقلال این بازیکن شاید این پیشنهاد برایش تبدیل به خاطره ای تلخ شود در واقع به دلیل مشکلات مالی استقلال آرش برهانی ممنوع الخروج است و شاید این پیشنهاد را از دست بدهد اما باشگاه استقلال تمام کوشش خود را ضاهرا دارد میکند که این اتفاق نیوفتد.
اما آرش برهانی در پستی در اینستا گرام خود به پیرامون این مسئله و توضیح درباره آن پرداخته است، که بدین شرح است: امیدوارم مشکل مالیاتى که مربوط باشگاه استقلال میشه و الان دو ساله که این مشکل رو دارم بزودى حل بشه تا بخاطر خروج از کشور بخاطر مسائل کارى و ایندم، به مشکلى برنخورم، از آقاى توفیقی بخاطر پیگیرى مشکلاتم سپاس گذارم.

اما واقعا آرش برهانی که بازیکن با اخلاقی برای لیگ ایران محسوب میشود در نوع خودش آنقدر هم تاپ نبوده که بخواهد فوتبالش با خروج از استقلال تمام شود در واقع آرش برهانی زمانی که به حدود های ۳۰ سالگی رسید برای همیشه به پایان رسید ولی یک شانسی که آلان اورده بازی در لیگ گرجستان است که امید است این شانس بر او هیچ نشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار