|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۵۴

هفته ی ۲۵ لیگ برتر با دیدار های نه چندان حساس دیروز آغاز شد، که در پایان، دو دیدار به تساوی کشیده شد و دو دیدار پیروز داشت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، دیروز در حالی ۴ دیدار در آغازهفته ی۲۵ لیگ برترو اولین سری بازی های لیگ برتر ایران در سال ۹۶ انجام شد که تیم های رقیب ۳ تیم اول لیگ، بازی های خودشان را مساوی کردند تا پرسپولیس، تراکتور، استقلال راحت تر برای رقابت بر سر کورس قهرمانی و سهمیه ی آسیا با یکدیگر رقابت کنند، گر چه پرسپولیس ۳ برد دیگر تا قهرمانی رویایی اش در لیگ فاصله ندارد اما رقابت هنوز برای این تیم تا قهرمانی اش در این لیگ تمام نشده است.
اما امروز که مهمترین بازی های هفته ی ۲۵ لیگ انجام میشود ۳ مدعی اصلی این لیگ باید به مصاف رقیبان نه چندان قدرتمند خود بروند و همچنین سپاهان در اولین بازی خود تحت هدایت کرانچار باید رو در روی سایپا بایستد.
بازی اول بازی صنعت نفت آبادان وپرسپولیستهران است که از ساعت ۱۶:۳۰ در آبادان قرار است آغاز شود. در این بازی اگر صنعت نفت بتواند بازی خود را ببرد میتواند اختلافش را خوب از پرتگاه سقوط بیفزاید، اما پرسپولیس که به نظر میرسد بازی ساده ای را دارد برای راحت تر شدن کارش برای تحقق رویای ۹ ساله اش باید اسن بازی را ببرد.
بازی بعدی که قرار است آنرا بررسی کنیم، بازیسپاهانو سایپا است، این بازی اولین بازی سپاهانی ها تحت هدایت کرانچار است و باید دید چگونه بازی اول او پس از سال ها در سمت سرمربیگری سپاهان برایش رقم میخورد ولی در آن سو فرکی سرمربی سایپا در آخرین مصاحبه اش راجع به این بازی گفته: بازی با سپاهان در این مقطع کمی سخت است چون شرایط حریف تغییر کرده است. خوشحالم که دوباره کرانچار برگشته و با ورود من به اصفهان کرانچار به سپاهان برگشت همچنین امیدوارم دست پر از اصفهان بازگردیم.

در ادامه بازی ها همچنین تراکتور به مصاف گسترش فولاد میرود واستقلالبا فولاد بازی میکند.

تراکتور باید برای عقب نیفتادن از پرسپولیس دست پر از میدان بیرون بیاید و همچنین در آخرین بازی هفته ی۲۵ لیگ از ساعت ۱۸:۵۰ به مصاف فولاد خوزستان میروند و باید دید شاگردان علی منصوریان در ورزشگاه آزادی بعد ازحواشی فراواندر قبل از سال ۹۶و تمرینات بدون سرمربی خود باید دید فردا چه نتیجه ای میگیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار