|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۷۱

بازی کاوه رضایی در استقلال در این فصل بینظیر بوده و آمار خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته ولی متاسفانه تا الان از سوی کی روش به تیم ملی دعوت نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز استقلال در حالی بازی خود در مقابل فولاد را برد که این بازی حواشی کمی در آخرش نبود، و اخراج منصوریان از کنار زمین و دعوای کریمی و نورافکن تعدادی از این حاشیه ها بود.
اما اگر از تین مسائل بگذریم گل استقلال بر روی یک پاس خیلی خوب از کاوه رضایی بود، که در نهایت محسن کریمی توانست نهایت استفاده را از آن ببرد، که با این پاس گل کاوه رضایی در کنار محسن مسلمان با ۷ پاس گل در رده دوم و پایین تر از ایمان مبعلی که ۸ پاس گل است ایستاد.
در واقع این موفقیت او در پاس گل دادن از او یک مهاجم هدف بازی ساز ساخته که هم میتواند خوب جای گیری کند تا پاس گل به او بدهند هم خوب خودش بازیکن برای زدن گل به او پاس بدهد.
این ویژگی کاوه ی رضایی میتواند حاصل این مسئله باشد که، سیستم استقلال به گونه ای است که دو مهاجم کنار هم قرار بگیرند که همیشه یکی از آنها کاوه رضایی بوده و در کنار او هم بیشتر بازی ها از علی قربانی ای استفاده شده که تنها پستی که برایش ساخته شده همین مهاجم هدف بودن است، در واقع چون نه خوب نمیتواند نه دربیل کند نه پاس بدهد بیشتر برای مهاجم هدف میتوان آنرا استفاده کرد، کاوه رضایی هم با توجه به همین مسئله و کلا ذاتش که پاس دادن را در هر موقعیتی بیشتر انتخاب میکند سعی دارد با تکنیک بالای خود و دید خوب خود بازیکن را انتخاب کند و به او پاس بدهد که این موجب آمار فوق العاده ی او بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار