|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۴۱

طی ۲ دیداری که چلسی و یونایتد در فصل جاری انجام داده اند، اتفاقات جنجالی زیادی بین مورینیو و کونته رخ داده اما سرمربی ایتالیایی چلسی اختلافش با سرمربی یونایتد را کتمان می کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز و به نقل از ورزش ۳، چلسی کونته این ویژگی‌ها را داشته،کونتهاین فصل نشان دادا واقعا بزرگ بودن او سر مربیگری او اتفاقی نیست، در واقع او از وقتی در سیه‌نا مربیگری می‌کرد تیم‌هایش اینطور بوده اند، حرکات عجیب و غریبش کنار زمین فقط یک رفتار نیست بلکه مانیفست فیزیکی است که در جریان مسابقه با آن زندگی می‌کند.
او هرگز این حقیقت را انکار نکرده که رشدش به عنوان مربی در نتیجه نبوغ تاکتیکی یا استعداد ذاتی رهبری نیست بلکه محصول مشترکی است از جستجوی دیوانه وار برای رسیدن به پاسخ، از پیش‌بینی دایمی و از این باور که اگر روی چیزی به اندازه کافی وقت بگذاری در نهایت به جوابی که می‌خواهی می‌رسی. او به شوخی می‌گوید شب‌های قبل از بازی خیلی کم می‌خوابد: " خوب است چون وقت بیشتری برای فکرکردن پیدا می‌کنم.
اما دیدار های منچستر یونایتد با چلسی کم حاشیه نبوده در اصل، طی ۲ دیداری که چلسی و یونایتد در فصل جاری انجام داده اند، اتفاقات جنجالی زیادی بین مورینیو و کونته رخ داده اما سرمربی ایتالیایی چلسی اختلافش با سرمربی یونایتد را کتمان می کند.

اختلاف بامورینیو: " ابدا مشکلی با او ندارم. مورینیو افتخارات زیادی باچلسیکسب کرده و باشگاه نیز همیشه احترام زیادی برای گذشته او قائل است.

اگر در خاطر داشته باشید پیش از بازی قبلی نیز همین را تکرار کردم و حالا نیز چیزی تغییر نکرده است. "

قهرمانی چلسی به علت غیبت در اروپا: " از زمانی که در یوونتوس بودم چنین مسائلی را می شنیدم. شرایط لیورپول نیز همینگونه است. این اولین فصل حضور من در چلسی است و طبیعی است که برای انتقال افکارم نیاز به زمان بیشتری دارم.

اما اگر معتقدید این تنها دلیل صدرنشینی چلسی است سخت در اشتباهید زیرا ما عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته ایم. من امیدوارم ما نیز در آینده همیشه در رقابت های بزرگی مانند لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار