|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۴۹

دیشب بازی رئال و بارسلونا در حالی ۲ _ ۳ تمام شد که این بازی زیر سایه ی درخشش مسی بود، مسی دو باره آن اوج خود را به شکل فوق العاده ای نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،دیشب بازی رئال و بارسلونا در حالی ۲ _ ۳ تمام شد که این بازی زیر سایه ی درخششمسیبود، مسی دو باره آن اوج خود را به شکل فوق العاده ای دوباره نشان داد، در واقع آخرین ضربه ای که لیونل مسی در بازی نواخت، باعثشد تا بارسلونا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار بگیرد.

بعد از حذف بارسا از لیگ قهرمانان، طی یک هفته اخیر انتقادات زیادی از مسی به علت عدم توفیق در ۲ دیدار رفت و برگشت برابر یوونتوس و ناتوانی در گلزنی طی ۶ ال کلاسیکوی اخیر شنیده شد اما در دیدار دیشب، مسی یک سر و گردن بالاتر از دیگران نشان داد.

نقطه عطف نمایش لئو در ۴۵ دقیقه اول، ایجاد فشار فراوان روی کاسمیرو بود که باعثدریافت یک کارت زرد برای هافبک برزیلی و چند بار در معرض اخراج قرار گرفتن برای او شد. همچنین مارسلو نیز یک بار با ضربه آرنج باعثشد تا مسی با صورتی خونین گل اول تیمش را وارد دروازه ناواس کند.

در همان ۴۵ دقیقه اول نیز مسی باز هم فرصت هایی برای گلزنی داشت اما یک بار ضربه او با برخورد به کارواخال راهی به دروازه نیافت و یک بار نیز در آخرین لحظات، او توپ را از دو قدمی دروازه به بیرون زد.

اما در نیمه دوم، کاپیتان دوم بارسا نقش اول سناریوی پیروزی بارسا را ایفا کرد. او ابتدا تاثیر هرچند کوچکی روی گل راکیتیچ داشت و دقایقی بعد نفوذ تند و تیز او باعثاخراج کاپیتان کهکشانی ها شد.
اگرچه گل خامس در حال بی اثر کردن نمایش درخشان مسی در برنابئو بود، اما آخرین ضربه او در این دیدار نشان داد که باید همه چیز را به نام مسی نوشت.
اما رونالدینیو با تبریک معنادار و جالب خود به مسی نظر همگان را جلب کرد که متن این نامه بدین شرح است:
" برادر من لیونل مسی، علاقمندم با ارسال پیامی رسیدن به ۵۰۰ گل در بارسا را به تو تبریک بگویم. من اولین پاس از این ۵۰۰ گل را به تو دادم و با عشق فراوان به تو تبریک می گویم. "

همچنین سرخیو آگوئرو، مهاجم هموطن مسی در سیتی نیز گفت: " بابت به ثمر رساندن ۵۰۰ گل به تو تبریک می گویم و امیدوارم قادر به بالا بردن این تعداد در لباس بارسلونا باشی. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار