|
|
کدخبر: ۱۷۹۴۷۱

بازیکنان زیادی در پایان بازی ها خواهان تعویض پیراهنشان با لیونل مسی هستند ولی فقط یک بازیکن بوده که مسی از او درخواست کرده پیراهنش را به او دهد و آن کسی نیست جز سرمربی فعلی رئال مادرید

به گزارشسرویس ورزشی امید نیوز، این روزها لیونل مسی تقریبا دوباره آن مسی چند سال پیش است و دوران اوج خود را دوباره دارد سپری میکند و درخشش او در ال کلاسیکویی که گذشت را خیلی ها فراموش نمیکنند، مخصوصا آن خوشحالی جنجال برانگیزش با پیراهن خود که چون پرچم بر فراز برنابئو انگار برافراشته شد.
همانطور که رئیس لالیگا چندی پیش گفت: " گل مسی؟ به عنوان یک هوادار رئال خیلی دردناک بود، مخصوصا اینکه در اواخر بازی به ثمر رسید ولی برای لالیگا خیلی خوب است. بر اساس بازی روز گذشته باید بگویم که مسی بهترین بازیکن تاریخ است ولی دیدم که بهتر از این هم بازی کند. "
در واقع در ال کلاسیکویی که گذشت زمانی که ۹۱ و ۴۷ ثانیه از بازی سپری شده. لیونل توپ را نواخته. آخرین را. توپ درون دروازه جای گرفته: رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۳.
این گل مسی را بلافاصله در صف بهترین گل هایی که از او به خاطر داشتیم جای داد. برای زمان به ثمر رسیدنش در خود بازی و همین طور در چنین برهه ای فصل، برای مکانی که آن را زد، برای حریف بزرگ، برای غنا و شگفتی آن گل. ما آن را کنار گل ده سال پیش او در همین ماه، در آوریل ۲۰۰۷ طی نیمه نهایی جام حذفی برابر ختافه قرار دادیم. زمانی که نوزده سال داشت و موهایش صاف بودند و بلند و صورتش کودکانه بودند، کنار گلی که آوریل ۲۰۱۱ برابر رئال در دیدار برگشت لیگ قهرمانان در مصاف با کاسیاس زد، یا گل معرکه اش برابر بایرن در لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ در مصاف با بواتنگ و نوئر… ولی این گل طعم دیگری برای مسی داشت. گلی با چشم کبود و دهان خونین پس از ضربه آرنج مارسلوا، پس از آن خطای راموس، پس از خطاهای تمام نشدنی کاسمیرو، پس از نمایش بی و نام نشان او پنج روز پیش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان، پس از بازی های نومید کننده برای تیم ملی آرژانتین…

اما همه ی این مسائل را بخواهیم بررسی کینم واقعا مسی حق این را دارد که اگر روزی پیراهنش را بخواهد عوض کند، تنها یک بازیکن بزرگ را مد نظر قرار دهد که خود او هم در این باره میاید به این مسئله اشاره میکند و مگوید: " از هیچکس تا به حال درخواست پیراهن نکردم به جز یک بار که از زیدان خواستم. گوتی آمد و از من پیراهنم را خواست. وقتی در نوکمپ بازی کردیم او آمد و وقتی در سانتیاگو برنابئو بودیم نیز آمد، در هر دو بازی. من از کسی پیراهن نمی‌خواهم. اگر یک بازیکن آرژانتینی در زمین باشد، با او پیراهنم را عوض خواهم کرد. اگر نباشد و بازیکنی از من بخواهد، با او پیراهنم را عوض می‌کنم. "

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار