|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۴۴

امروز لیگ شاندهم هم پس از مدت ها انتظار و در فصلی پر فراز و نشیب به پایان رسید و همه شاهد یک لیگ به شدت جذاب و خوب بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز لیگ شاندهم هم پس از مدت ها انتظار و در فصلی پر فراز و نشیب به پایان رسید و همه شاهد یک لیگ به شدت جذاب و خوب بودیم که اتفاقات جالب و زیادی در آن رخ داد که مهمترین اتفاق آن شاید گفت که بیشتر یک موفقیت باشد تا اتفاق، پوست انداختن و افزایش سطح تیم ها و همچنین لیگ کشورمان بود، اما سرویس ورزشی امید نیوز آمده و به تعدادی از این اتفاقات پرداخته است.
پرسپولیسی ها ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر مقتدرانه قهرمان شدن:
این قهرمانی همراه با بهترین آمار ها هم برای این تیم بود. تیمی که بهترین خط حمله ی لیگ شانزدهم رو با ۴۶ گل از آن خود کرد و با ۱۴ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ هم شد مهدی طارمی با ۱۸ گل زده آقای گل لیگ و علیرضا بیرانوند با ۱۷ کلین شیت بهترین عملکرد رو تو خط دروازه بین تمامی دروازه بانان لیگ داشت؛
پرسپولیس کم ترین باخت و بیشترین برد رو هم تو لیگ شانزدهم از آن خود کرد

استقلالبا ۵۷ امتیاز نایب قهرمان شد:
تیمی که یک نیم فصله کابوس وار رو گذروند ولی با اعتماد به جوون های خودش عملکردی عالی رو داشت. تو نیم فصل دوم کاوه رضایی همراه با ایمان مبعلی بیشترین پاس گل رو به هم تیمی های خودشون با ۸ پاس گل دادن. در آخر استقلال با ۱ امتیاز اختلاف با تراکتورسازی دوم شد تا مستقیما به آسیا بر

مدعی قهرمانی سوم شد:
تراکتور تیم امیر قلعه نویی که در اول فصل مدعی اصلی قهرمانی بود هرچی لیگ به و هر هرچه به انتهایش نزدیک میشد، عملکردش ضعیف تر میشد تراکتور سوم شد ولی هنوز این شانس را دارد تا در جام حذفی یک جام رو بدست بیاورد.

اصفهانی ها چهارم و پنجم شدن
اصفهانی ها در لیگ شانزدهم رتبه های چهارم و پنجم لیگ رو بدست اوردند، ذوب آهن در صورت قهرمانی تراکتور و تغییر نکردن سهمیه های ایران در آسیا به لیگ قهرمانان صعود میکنند.
ماشین سازی:
ماشین سازی با عملکردی ضعیف و با ۱۶ امتیاز و ۴۵ گل خورده به عنوان تیم شانزدهم ۳ هفته مانده به پایان لیگ به دسته ۱ سقوط کرد.
صبای قم:
صبای مرفاوی با ۲۸ امتیاز به عنوان تیم پانزدهم به لیگ دسته یک سقوط کرد صبایی که تا آخرین روز فرصت ماندن در لیگ را داشت ولی استقلال خوزستان مانع ماندن تیم صبا شد.
سیاه جامگان و کار بزرگ اکبر میثاقیان برای مشهدی ها:
سیاه جامگان مانند فصل پیش در آخرین بازی از سقوط به دسته ۱ فرار کرد تا یک فصل دیگر با این اوضاع برای سقوط نکردن بجنگد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار