|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۷۴

امشب آخرین هفته ی مرحله ی گروهی جام باشگاه های آسیا آغاز شد و در یکی از مهمترین بازی های این مرحله پرسپولیس از ساعت ۱۹:۵۵ به مصاف الوحده ی امارات رفت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،امشب آخرین هفته ی مرحله ی گروهی جام باشگاه های آسیا آغاز شد و در یکی از مهمترین بازی های این مرحله پرسپولیس از ساعت ۱۹:۵۵ به مصاف الوحده ی امارات رفت؛ پرسپولیس در صورتی از این مرحله صعود میکرد که الوحده را میبرد و از آن طرف الریان به الهلال از پیش صعود کرده بازی را واگذار میکرد، پرسپولیس که بازی قبلی خود را در مقابل الهلال به تساوی رسانده بود واگر بازی الوحده و الریان به شکل عجیبی با نتیجه ۱ _ ۵ به پایان نمیرسید الان به طور قطع پرسپولیس امیدی به صعود نداشت، در واقع تا قبل از این بازی، الهلال با ۹، الریان با ۷، پرسپولیس با ۶ و الوحده امارات با ۴ امتیاز به ترتیب اول تا چهارم گروه خود بودند.
پیش از این بازی سر مربی الوحده آگیره، در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای تیم‌شان برای صعود قائل هستند، گفته بود: بسیار امیدوار به پیروزی در بازی فردا هستیم و از این فرصت استفاده کنیم چرا که در بازی قبلی نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم و تمام امیدمان به بازی فردا است. بازی فردا بسیار برای ما سخت است و تمام تلاش‌ خودمان را برای پیروزی خواهیم داشت؛ که این حرفش به شدت توجه رسانه هارا به سمت او تیمش برده بود.
اما امروز سرمربی کروات سرخپوشان با استراحت به بازیکنانش در دیدار پایانی فصل آنها را با شرایط بدنی مناسب در اختیار داشت تا شرایط برای کسب امتیاز مقابل الوحده برای پرسپولیس مهیا باشد. پیش از جدال برابر سیاه جامگان سیدجلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری دچار مصدومیت بودند و اکنون این سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب اصلی نیز به شرایط مسابقه رسیده بودند و کمال کامیابی نیا نیز که برابر حریف مشهدی در حضور ۴۵ دقیقه‌ای اش دچار مصدومیت شد، شرایط بازی را به دست آورده بود.
اما در نهایت این بازی با نتیجه ۲ _ ۴ به سود نماینده ی کشورمان به پایان رسید و با توجه به باخت الریان به الهلال پرسپولیس به مرحله بعد مسابقات سعود کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار