|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۱

کرار جاسم از سری بازیکنانی بوده که رفت و برگشتش در لیگ ایران زیاد بوده و حضور او در تیم های قلعه نویی بیشتر از همه مشهود بوده است زیرا با توجه به سیستم امیر قلعه نویی، وجود بازیکنانی مانند جاسم، باعثمیشد تیم قلعه نویی با برنامه تر و به روز تر بازی کند، در اصل جاسم وظیفه داشت بازی را با پاس های خوب خود باز کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، کرار جاسم از سری بازیکنانی بوده که رفت و برگشتش در لیگ ایران زیاد بوده و حضور او در تیم های قلعه نویی بیشتر از همه مشهود بوده است زیرا با توجه به سیستم امیر قلعه نویی، وجود بازیکنانی مانند جاسم، باعثمیشد تیمقلعه نوییبا برنامه تر و به روز تر بازی کند، در اصل جاسم وظیفه داشت بازی را با پاس های خوب خود باز کند.
اما کرار هم کم حاشیه نداشته و همین حاشیه هایش باعثجابجایی زیاد او در لیگ ایران شده است به طوریکه، این مسئله باعثمشکلات زیادی برای او شده، همچنین او در این اواخر هم حاشیه هایش زیاد بوده، به طوریکه در این اواخر بر سر ماندن در تراکتور، در جلسه اش با مدیران باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد مشکلات زیادی داشته و خود در این باره گفته: واقعیت این است که من دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. عشقم به هواداران تراکتور اجازه نمی دهد در این شرایط که تیم از جذب بازیکن محروم است، تراکتور را تنها بگذارم اما باشگاه هم باید با من راه بیاید. مدیران باشگاه تراکتورسازی مرا حدود ۵۰ درصد جریمه کرده اند که این منصفانه نیست.
وی ادامه داد: من همیشه گفته ام اگر عصبانی می شوم یا کارت قرمز می گیرم، دست خودم نیست. باشگاه چرا باید مرا جریمه کند؟ اگر اینطور که باشگاه می گوید من به آنها بدهکار هم هستم اما واقعا انصاف چنین چیزی را نمی گوید.
هافبک تراکتورسازی همچنین گفت: از قرارداد من با تراکتورسازی حدود ۱۲۰ هزار دلار باقی مانده که من به مدیران باشگاه گفتم نیمی از این مبلغ یعنی ۶۴ هزار دلار به من بدهید. من به خاطر هواداران نیمی از طلبم را بخشیدم اما باشگاه می گوید پول ندارد. به من گفتند قراردادت را تمدید کن و به عراق برو. در بازگشت با تو تسویه حساب می کنیم اما این شرایط برای من قابل قبول نیست. خانواده من به پول نیاز دارند و نمی توانم دست خالی به عراق بروم.
کرار جاسم در ادامه عنوان کرد: با شرایط کنونی مشخص نیست چه آینده ای در انتظارم است. حقیقتش زن و بچه ام خسته شده اند. خانمم می گوید دوری تو اذیت کننده است ولی من دوست دارم به تراکتورسازی کمک کنم. دوست دارم به عشق هواداران تراکتور بمانم و بازی کنم. هرچند که با این شرایطی که باشگاه می گوید بعید است بتوانم به کارم ادامه دهم..
اما چندی پیش، تیم صنعت نفت آبادان که با حضور فراز کمالوند قصد دارد بازیکنان مطرح لیگ برتری را به خدمت بگیرد، دومین بازیکن جدید را جذب کرد. بر این اساس کرار جاسم هافبک عراقی که در لیگ شانزدهم پیراهن تراکتورسازی را برتن می‌کرد، با عقد قراردادی یک ساله به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار