|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۹۷

امروز از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی نماینده کشورمان یعنی استقلال باید با توجه به قرعه ی دشوارش به مصاف العین امارات میرفت.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی نماینده کشورمان یعنیاستقلالباید با توجه به قرعه ی دشوارش به مصاف العین امارات میرفت، علیرضا منصوریان در نفت‌تهران در سال اول مربیگری‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با العین همگروه بود که در تهران با این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسید اما در امارات تیمش با نتیجه ۳ بر صفر از حریف قدرتمند خود شکست خورد.
اما استقلال تجربه شیرینی از رویارویی با العین داشت چراکه این تیم در لیگ دوازدهم که موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله نیمه نهایی بالا بیایید در مرحله گروهی در هر دو بازی رفت‌وبرگشت با نتیجه ۲ بر صفر و یک بر صفر العین را شکست داد.
البته استقلال یک بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا با العین بازی کرده است که در سال ۱۳۸۱ از این تیم قدرتمند با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. استقلال امشب در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با العین بازی می‌کرد که حضور صدهزار هوادار در ورزشگاه آزادی می‌توانست تجربیات تلخ علیرضا منصوریان را به تجربه‌های شیرینی تبدیل کند.
اما این بازی که دو اخراجی هم داشت، بازی زیبایی برای تماشا چیان بود اما در آخر استقلالی ها و منصوریان با یک پنالتی که به گفته ی کارشناسان داوری صحیح بود بازی را با یک گل به پایان رساندند.

اما در آخر کاوه رضایی که بع عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد گفت: هدف ما گل نخوردن و گل زدن بود که به آن رسیدیم و بازیکنان ما با تمام توان جنگیدند.

وی افزود: به نظرمن امروز تیم ما خیلی حرفه ای و با برنامه بازی کرد و برای کل بازی برنامه داشتیم. هدف ما گل نخوردن و گل زدن بود که به آن رسیدیم و بازیکنان ما با تمام توان جنگیدند. هواداران ما را خجالت دادند و از زمان گرم کردن تا پایان بازی ما را حمایت کردند. به داشتن این تماشاگران می بالیم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم از مواد محترقه و لیزر هم استفاده نکردند و باید از انها تشکر کنم که ای اف سی نتواند ما را جریمه کند.

همچنین وی پاسخ به این سؤال که زمانی که پشت دروازه بودید و می‌خواستید پنالتی بزنید چه حسی داشتید، گفت: ‌

لحظه حساسی بود من تجربه این کار را در بازی با السد هم داشتم که آن بازی حساس‌تر بود. همیشه استرس و هیجان هست اما خودم را کنترل کردم و توانستم کارم را انجام دهم

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار