|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۸۸

تراکتور سازی این روز ها وضعیت مناسبی ندارد ومشکلات فراوانی از جمله عدم سرمربی و مشکلات مالکیتی این تیم را در وضعیت نامناسبی قرار داده است، همچنین بعضی از بازیکنان این تیم هم مورد توجه سایر تیم ها قرار گرفته اند و احتمال خروجشان وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، تراکتور سازی این روز ها وضعیت مناسبی ندارد ومشکلات فراوانی از جمله عدم سرمربی و مشکلات مالکیتی این تیم را در وضعیت نامناسبی قرار داده است، همچنین بعضی از بازیکنان این تیم هم مورد توجه سایر تیم ها قرار گرفته اند و احتمال خروجشان وجود دارد.

اما یکی از بازیکنان تراکتور که گفته میشد به دلیل مسائل مالی قرار است از این تیم جدا شود محمد ایران پوریان بود که چند سالی است که مانده طلب از تراکتور سازی دارد و با وجود اینکه یک سال دیگر با تبریزی ها قرار داد دارد اما خودش گفته بود که توافق سال آینده اش مشروط بر تسویه حساب مسولان تراکتور با او میباشد.

اما ایرانپوریان جدیدا ظاهرا با تراکتوری ها به توافق رسیده در مصااحبه ای که با صورت گرفته بود گفت: با تراکتورسازی خاطرات خوبی دارم. روزهای خوبی را در کنار این تیم سپری کردم و شاید درست نباشد در این شرایط سخت بخواهم تیم را تنها بگذارم. با اینکه مطالباتی از باشگاه تراکتورسازی دارم اما به عشق هواداران حرفی نزدم. می‌دانم آجورلو زحمت می‌کشد و انشاءالله با درایت او مشکل حل خواهد شد و بازیکنان به پولشان می‌رسند.

وی در پایان افزود: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، طی یکی، دو روز آینده با باشگاه به توافق نهایی می‌رسم و کارم را دوباره به عنوان بازیکن تراکتورسازی آغاز می کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار