|
|
کدخبر: ۵۶۲۰۰

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور در ورزشگاه کارگران خاطرات چندین و چندساله‌ام زنده شد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، علی پروین پس از حضور در ورزشگاه کارگران برای تمرین دادن به تیم پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه خوشحالم که دوباره به ورزشگاه کارگران آمده‌ام و خاطرات چندین و چندساله‌ام دوباره زنده شد. دومین خوشحالی من نیز از دیدن شاگردان سابقم است.

وی افزود: خوشحالم که بعد از چند سال دوباره برخی از شاگردانم را که چندین سال بود آنها را ندیده بودم دوباره می‌بینم. امیدوارم این دور هم جمع شدن آشتی‌کنان جمعی باشد و همه بچه‌هایی که با هم مشکل دارند با این دور هم جمع شدن مشکلات را کنار بگذارند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیم تحت هدایت او می‌تواند مانند سابق باشد، گفت: بالاخره آن حس و حال جوانی را نداریم اما مطمئناً این تیم هم بد نمی‌شود. بالاخره سردار رویانیان زحمت کشیده و میلان را به ایران آورده و ما هم قول دادیم که سنگ تمام بگذاریم.

پروینبا بیان اینکه یکشنبه و سه‌شنبه یکسری میهمان ویژه دارند در خصوص اینکه برخی از بازیکنان از این تیم کنار کشیدند و این به دلیل برخی مشکلات است، خاطرنشان کرد: بالاخره ما گفتیم آنهایی که مشکل دارند به تیم بیایند، ۲ نفر با من مشکل دارند و ۴ نفر با سردار. ما می‌خواهیم همه دور هم جمع شوند تا یک آشتی‌کنان شکل بگیرد و مطمئناً این کار انجام خواهد شد.

وی در پایان درباره تیم ستارگان میلان گفت: ما از این تیم هیچ شناختی نداریم اما چون شنیدیم تیم‌شان خوب است ما هم خوب تمرین خواهیم کرد تا بازی خوبی را مقابل میلان انجام دهیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار