|
|
کدخبر: ۵۶۲۳۳

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: تیم آب‌پوش پایتخت تازه توانست کامل شود زیرا در این مدت تیم ما به ۴ قسمت تقسیم شد.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری خود گفت: تیم فوتبال استقلال به تازگی در روز گذشته تکمیل شد زیرا در طول تعطیلات این فصل تیم ما ۴ پاره شده بود زیرا یک‌سری از بازیکنانمان در اختیار تیم ملی فوتبال ایران بودند، عده‌ای دیگر در اختیار تیم ملی امید قرار داشتند، یک‌سری از بازیکنان مصدوم بودند و تنها برخی از بازیکنان در اختیار کادر فنی استقلال قرار داشتند به همین خاطر آنطور که باید نتوانستیم در این مدت به اهداف خود در خصوص بازسازی استقلال کار زیادی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده به علت مصدومیت نمی توانند به بازی مقابل ملوان برسند اما من از مربی بدن ساز تیم قدردانی می‌کنم که باز هم تلاش کردند تا آنها را به آمادگی لازم برسانند.

وی در خصوص دیدار مقابل ملوان بندر انزلی اشاره کرد: تیم ملوان تیمی جوان در عین پختگی و تجربه است. آنها به تهران آمدند تا کسب امتیاز کنند اما ما نیز قصد داریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم و سعی می‌کنیم با کاهش اختلاف امتیازات خود را به سایر رقبا برسانیم اما هنوز هم با استقلالی که مد نظر هواداران و خود ما است بسیار فاصله داریم. ولی رفته رفته سعی می‌کنیم به استقلال واقعی برسیم و در بازی مقابل ملوان نیز به کسب ۳ امتیاز برسیم.

قلعه نوییافزود: ۳ امتیاز بازی مقابل ملوان ما را قهرمان نیم فصل می‌کند اما من از صحبت‌های خوزه مورینیو پیروی می‌کنم زیرا وی در صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشته که تمام قهرمانی‌هایش در نیم فصل نبوده من نیز روش او را پیگیری می‌کنم و این نوید را هواداران می‌دهم که استقلال امسال کاندیدای قهرمانی لیگ برتر سیزدهم باشد.

وی در خصوص صحبت‌های رحمتی و سیموئز و اینکه قرار است به تیم ملی دعوت شود، تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم ولی رحمتی سال ها برای تیم ملی زحمت کشیده و امیدوارم این اتفاق بیفتد و من دخالتی در این موضوع نمی کنم چون مسئولیت فنی تیم ملی برعهده کادرفنی آن تیم است. امیدوارم از تمامی موجودیتمان در راه جام جهانی استفاده کنیم. البته باید در مورد سیموئز بگویم که او عاشق فوتبال است و دقیقا مثل ناصر ابراهیمی خودمان می ماند.

سرمربی تیم استقلال تهران یادآور شد: امیدوارم که جواد نکونام روز یکشنبه ۳ آذر به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی شود البته حضور وی در این مراسم از نظر ما ممانعتی ندارد و اگر وی تصمیم بگیرد که در این مراسم حضور داشته باشد از نظر ما مشکلی نخواهد داشت و امیدوارم که این بازیکن با اخلاق به این مهم دست پیدا کند.

قلعه نویی در خصوص فرزاد حاتمی در پرسپولیس و اینکه آیا این بازیکن را می خواستید یا نه گفت: اجازه دهید در مورد بازیکنی که مربوط به استقلال نیست صحبت نکنم او بازیکن بزرگی است و اگر از یکسری پتانسیل هایش استفاده کند بازیکن بزرگی می شود به شرط اینکه از قابلیت هایش استفاده کند.

وی در خصوص جدایی پژمان منتظری از استقلال تاکید کرد: پژمان یکی از مدافعان خوب کشورمان است و به اعتقاد من وی یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال استقلال می‌باشد زیرا وی تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده و با جان و دل بازی می‌کند اما قرار است روز یکشنبه ۳ آذر پس از اتمام بازی با ملوان با وی به مذاکره بنشینیم تا در خصوص ماندن وی در استقلال و یا رفتن به چین تصمیمات لازم را اتخاذ نماییم اما این نوید را به هواداران می‌دهم که وی تا پایان فصل جاری در میان آبی‌پوشان می‌ماند.

سرمربی تیم استقلال تهران در پایان در مورد انتقادهایی که راجع به خدمت گرفتن اولادی و کبه مطرح می‌شود خاطرنشان کرد: اولادی و کبه جزو بازیکنان خوبی هستند که به تاکتیک مدنظر من نزدیک می‌باشند و به این لحاظ ما برای جذب این دو بازیکن اقدام کردیم البته در ابتدای فصل در خصوص پیوستن محمد قاضی به استقلال نیز چنین انتقادهایی مطرح می‌شد اما علاقمندان به فوتبال شاهد بودند که وی چگونه برای آبی‌پوشان بازی می‌کند حال از آنهایی که انتقاد می‌کردند می‌پرسم که اکنون نظرشان در خصوص قاضی چیست؟ در مورد اولادی و کبه هم به اعتقاد من همین‌گونه خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار