|
|
کدخبر: ۶۰۴۳۳

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه پیشکسوتان برای شکل گیری خداحافظی ام تلاش کردند. محمد پنجعلی هم با رفتاری که داشت مرا غافلگیر کرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، مهدیمهدوی‌کیادر مورد دیدار با میلان گفت: بازی قشنگی بود و امیدوارم باشگاه بتواند در ادامه چنین دیدارهایی را در دستورکارش قرار دهد تا سایر پیشکسوتان هم با خاطره‌ای خوب از فوتبال بروند.

وی در مورد گرفتن پیراهن فرشاد پیوس هنگام تعویضش گفت: من شماره ۱۷ را از بچگی خیلی دوست دارم و بهترین بازی هایم را با این پیراهن برای پرسپولیس انجام داده بودم. دوست داشتم صحنه‌ای که روز خداحافظی فرشاد پیوس رخ داده بود دوباره اتفاق بیفتد که خدا را شکر به بهترین شکل ممکن رخ داد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امروز واقعا روز خوبی برایش بود و به همه آرزوهایش رسید، ادامه داد: محمد پنجعلی و همه پیشکسوتان برای رقم خوردن یک خداحافظی باشکوه مرا غافلگیر کردند. خصوصا آقای پنجعلی که بازوبند کاپیتانی را به من داد و کار بزرگی کرد.

مهدی مهدوی‌کیا در مورد خداحافظی که قبلا در دیدار با سپاهان داشت گفت: آن روز بعد از بازی با سپاهان بود که همراه با شکست پرسپولیس شد اما این بار روز قشنگی رقم خورد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار