|
|
کدخبر: ۶۰۴۶۶

نیمه دوم دیدار استقلال و گسترش فولاد با واکنش عجیب سرمربی تبریزی‌ها نسبت به رئیس دپارتمان داوری همراه بود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، در نیمه دوم دیداراستقلالو گسترش فولاد که با موقعیت‌های چندان زیادی همراه نبود، امیر قلعه‌نویی در مقاطع مختلف نسبت به عملکرد بازیکنانش انتقاد داشت و مسائلی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد. همچنین تماشاگران نیز چند دفعه که بازیکنان استقلال در توپ‌ رساندن به یکدیگر دچار اشتباه می‌شدند با فریادهایشان انتقاد خود را انتقال می‌دادند و به نوعی با سرمربی آبی‌پوشان همراهی می‌کردند.

* قلعه‌نویی و خطیبی ایستاده بازی را دنبال می‌کردند و کار شاگردانشان را زیر نظر داشتند.

* در دقیقه ۸۰ ایمان موسوی مهاجم گسترش فولاد پشت محوطه جریمه استقلال با مدافع این تیم برخوردی داشت و معتقد بود که این صحنه باید از سوی تورج حق‌وردی خطا اعلام می‌شد. در همین حین رسول خطیبی که دید داور خطایی برای تیمش نگرفته به شکل بسیار عجیبی به سمت جایگاه ویژه‌ ایستاد و با بالا و پایین پریدن‌های خودش مستقیما به حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری انتقاد کرد.

کمک‌ داور اول بازی که این واکنش سرمربی گسترش فولاد را دید داور وسط را فراخواند و حق‌وردی به رسول خطیبی تذکر داد تا بازی را آرام‌تر دنبال کند هرچند خطیبی در صحنه‌های دیگر نیز به داوری بازی انتقاد داشت ولی نه به شدت حرکت قبلی خودش. این حرکت رسول خطیبی واکنش تماشاگران استقلالی را هم به دنبال داشت و آنها با شعارهای خود به حرکت سرمربی گسترش فولاد پاسخ دادند.

* در جایگاه تماشاگران در ضلع شرقی ورزشگاه درگیری به وجود آمد که با مداخله نیروی انتظامی به پایان رسید.

* زمین افتادن بازیکنان گسترش فولاد و تاخیر آنها در مواردی همچون پرتاب اوت از اتفاقاتی بود که تماشاگران استقلال آن را به عنوان وقت‌کشی حریف یاد می‌کردند.

* بازیکنان گسترش فولاد در پایان بازی ریکاوری کردند.

* پس از بارش‌های اخیر، راهروهای منتهی به میکسدزون ورزشگاه آزادی را آب گرفته بود.

این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار