|
|
کدخبر: ۶۳۸۴۷

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تاکنون داوری‌ها ۱۰ بازی به نفع‌ پرسپولیسی‌ها بوده و هیچ صحبتی نشده، اما یک بازی که با نظر برخی کارشناسان به ضررشان شده، از داور شکایت کرده‌اند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،حمید زینی‌زادهدر خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از داور دیدار این تیم با تراکتورسازی عنوان کرد: این موضوع به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و کمیته و دپارتمان داوری باید جواب بدهند.

وی افزود: در خصوص داوران و اشتباهات داوری همیشه بحثوجود داشته است، اما تاکنون داوری‌ها ۱۰ بازی به نفع‌ پرسپولیسی‌ها بوده و هیچ صحبتی نشده، اما یک بازی که با نظر برخی کارشناسان به ضررشان شده، این حرف‌ها را می‌زنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به داوری دیدار رفت این تیم و پرسپولیس، گفت: تاکنون به داوری ۲ بازی اعتراض کردیم. یک بار بعد از بازی رفت با پرسپولیس و بار دیگر هم به قضاوت داور دیدارمان با فولاد خوزستان در تبریز که در هر ۲ مورد هم حق با ما بود و آقای قهرمانی هم از سوی کمیته انضباطی بابت اشتباهش در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی محکوم شد.

زینی‌زاده خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها از جهانبازی شکایت کردند که فکر می‌کنم این اعتراض از روی کارشناسی برنامه نود است و می‌توانند شکایت هم کنند و این حق طبیعی آنها است.

وی در پاسخ به این سوال که با این بحث‌ها برد تراکتورسازی زیر سوال نمی‌رود، اظهار داشت: آنها حرف خودشان را می‌زنند و حرف و حدیثهم زیاد است. ما باید سعی کنیم از این به بعد بازی خوب خودمان را انجام دهیم تا از این حرف و حدیث‌ها پیش نیاید. ما هم با اشتباهات داوری باختیم اما این همه حاشیه درست نکردیم و شکایتی هم نداشتیم به جز ۲ موردی که گفتم.

مدیرعامل تراکتورسازی افزود: داوری‌ها تاکنون چند بار به نفع ما و چند بار هم به ضرر ما بوده است، اما نمی‌توان قضاوت کرد و این کار را باید به کارشناسان سپرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار