|
|
کدخبر: ۷۰۸۶۳

بازیکنان بزرگمان مثل جواد نکونام و آندرانیک تیموریان، این ها از مسی و هم تیمی هایش نمی ترسند اما بازیکنان جوان ما ممکن است در جو جام جهانی بترسند.

به گزارشامیدبه نقل از سایت گل، علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس و عضو هیات مدیره این باشگاه در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم تاکید کرد که بهتر است برای آماده سازی بهتر تیم ملی در جام جهانی باشگاه ها ملی پوشان خود را در اختیار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بگذارند.
به گزارش گل پروین که خود به برگزاری اردوهای طولانی مدت قبل از تورنمنت های بزرگ عادت داشت و دردوره سرمربیگری خود در تیم ملی حداقل ۳ اردوی بیش از ۳ ماه برگزار کرد در این باره گفت: «کاری که ما باید بکنیم این است که تیم ها ملی پوشانشان را در اختیار کارلوس کی روش قرار بدهند و غیر از این همه نمی شود. اگر قرار باشد ملی پوش ها با تیم هایش به بازی های آسیایی بروند اصلا کار جور درنخواهد آمد.»
پروین همچنین تاکید کرد که مسوولان فدراسیون برای تیم ملی بازی های تدارکاتی گردن کلفت بگذارند. او گفت: «بازیکنان بزرگمان مثل جواد نکونام و آندرانیک تیموریان، این ها از مسی و هم تیمی هایش نمی ترسند اما بازیکنان جوان ما ممکن است در جو جام جهانی بترسند و نتوانند کار خودشان را به خوبی انجام بدهند. بنابراین ما باید با تیم های خوب دنیا بازی کنیم تا این ترس بریزد.»
پروین همچنین اظهارنظر جالبی در مورد موضوع هجوم ایرانی ها در فیسبوک به صفحه مسی داشت. او گفت: «نمی دونم چه کسی این کار رو کرده ولی کار، کار قشنگی نبوده ما باید افتخار کنیم که در جام جهانی با این بازیکن بازی خواهیم کرد.»
به عقیده علی پروین گروه بندی ایران در جام جهانی هم بد نبوده اما مشکل ما با دو تیم بوسنی و نیجریه خواهد بود، پروین می گوید: «همه می دانند آرژانتین تیم خطرناکی است و بنابراین با احتیاط جلوی آرژانتین بازی می کنیم اما این دو تیم بازی شان یک جور سختی خواهد بود.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار