|
|
کدخبر: ۷۳۷۴۹

ون‌دیک:

مهاجم هلندی‌الاصل سپاهان گفت: نمی‌توان قول آقای گلی بدهم اما قول می‌دهم با تمام توان برای سپاهان بازی کنم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، سرجیو ون‌ویک مهاجم هلندی‌الاصل که دارای تابعیت اندونزی است با قراردادی ۱۸ ماهه به سپاهان پیوست. این بازیکن سابقه حضور در تیم های هلندی را در کارنامه دارد و در تیم های قبلی خود آمار خوبی به جا گذاشته است. او در سال ۲۰۱۱ در تیم آدلاید یونایتد توانست به کفش طلای لیگ استرالیا دست پیدا کند.

ون‌دیک در مورد حضور در سپاهان و دلایل انتخاب این تیم برای ادامه فعالیتش صحبت‌های زیر را انجام داد.

چه شد که برای ادامه فوتبال سپاهان را انتخاب کردی؟

خیلی خوشحالم می‌خواهم برای یکی از باشگاه‌هایی که سازماندهی بسیار قوی دارد به میدان بروم. این باشگاه را از زمانی که برای آدلاید یونایتد بازی می‌کردم می‌شناسم و نام آنها را در لیگ قهرمانان آسیا شنیده بودم.

۸۹۰ دقیقه است که مهاجمان سپاهان نتوانسته‌اند گلزنی کنند به همین خاطر انتظار زیادی از او به وجود آمده، فکر می‌کنی می‌توانی این مشکل را برطرف کنی؟

من این احساس که دارای مسئولیت بسیار سنگینی هستم ندارم هر چند که می‌دانم باید خواسته باشگاه وهوادارانرا برآورده کنم اما استرسی روی خود احساس نمی‌کنم چرا که می‌دانم سپاهان خیلی خوب بازی می‌کند. ما به اعتماد به نفس نیاز داریم، عملکرد بازیکنان را دیدم و می‌دانم که توانایی لازم را دارند. امیدوارم من در کنار بازیکنان دیگر کمک کنیم و بتوانیم این تیم را موفق کنیم. ما فقط به اعتماد به نفس نیاز داریم چرا که تیم خیلی خوب و یک دست فوتبال بازی می‌کند. من دیدار تیم مقابل گسترش فولاد را از نزدیک دیدم و کاملا مشخص بود برنامه‌های تاکتیکی تیم بسیار خوب است. تیم در این دیدار شانس‌های زیادی داشت و مشخص شد که من به همراه مهاجمان دیگر در دیدارهای آینده می‌توانیم گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم.

فارس: آیا در تمرینات بازیکنان برخورد خوبی با تو داشتند؟

در ۴ - ۵ روز گذشته که در تمرینات سپاهان حضور داشتم با من برخورد خیلی مهربان و صمیمی صورت گرفت، این رابطه صمیمی هر روز بیشتر می‌شد‌. آنها خودشان را به من معرفی می‌کردند و به من کمک می‌کردند. واقعاً جو صمیمی و خوبی در تیم وجود داشت و بازیکنان بسیار میهمان‌نواز بودند.

فارس: قبل از حضور در سپاهان با زلاتکو کرانچار آشنا بودی؟

بله او را از قبل به خاطر حضور در تیم ملی کرواسی می‌شناسم. برای من افتخار است که با این مربی کار می‌کنم چون دارای تجارب بزرگ و بین‌‌المللی است.

فارس: تو قراردادی ۱۸ ماهه با سپاهان بستی، آیا به هواداران این تیم قول می‌دهی سال آینده به عنوان آقای گلی برسی؟

نمی‌خواهم هیچ قولی در مورد آقای گلی بدهم اما به آنها این قول را می‌دهم که با تمام وجود و توان برای سپاهان بازی می‌کنم. نباید فراموش کنیم مهمترین مسئله موفقیت تیم است. می‌خواهیم قهرمان شویم و اگر این مسئله با گلزنی من باشد خیلی خوشحال‌تر خواهم شد. مهمترین مسئله برای من موفقیت تیم است.

فارس: و صحبت پایانی؟

هیجان بسیار زیادی دارم، واقعا نمی‌توانم تا فرا رسیدن ۶ ژانویه که قرار است از آن پس برای سپاهان به میدان بروم تحمل داشته باشم. امیدوارم بتوانم هر چه سریعتر برای تیم محبوبم بازی کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار