|
|
کدخبر: ۷۵۴۱۹

سرپرست تیم فوتبال استقلال دلایل غیبت بازیکنان این تیم در تمرینات را موجه اعلام کرد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی در خصوص شرایطاستقلالگفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم هرچند که در حال حاضر هاشم بیک‌زاده و کبه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم تا باز هم به عنوان یک تیم کامل به مصاف حریفان‌مان نرویم.

وی در خصوص وضعیت بیک زاده نیز گفت: متاسفانه او دچار مصدومیت شده و کادر پزشکی باید در خصوص آسیب‌دیدگی او نظر بدهند اما ما امیدواریم این بازیکن را هرچه زودتر بتوانیم او را در تیم ببینم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص مبحثاصلی نشست شورای معاونین این باشگاه گفت: خوشبختانه جلسه مفید و خوبی را سپری کردیم که در آن مسائل مختلفی مطرح شد. قرار بر این شد که ما یک هفته تا ده روز دیگر یک مقدار از مشکلات را حل کنیم تا تیم کمتر دغدغه و مشکلات مالی داشته باشد.

وی در خصوص غیبت تعدادی از بازیکنان در تمرینات روزهای گذشته نیز گفت: در این زمینه خود آقای قلعه‌نویی همیشه تصمیم می‌گیرند اما ما طی این چند روز هیچ غیبت غیرموجه‌ای نداشتیم و غایبین ما با هماهنگی در تمرین شرکت نکردند.

وی در پایان در خصوص بازی با صبا نیز گفت: بازی سختی است چرا که مطمئناً آنها با انگیزه بالا به مصاف ما می‌آیند. صبا سه بازی اخیر را باخته و همین اتفاق کار ما را در بازی جمعه سخت‌تر می‌کند با این حال من اعتقاد دارم بچه‌ها باید بازی خودشان را انجام دهند تا ان‌شاءا… با کسب پیروزی مقابل این تیم بتوانیم سه امتیاز دیگر را متعلق به خود کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار