|
|
کدخبر: ۷۷۵۲۳

بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه فرا رسیدن کریسمس با حضور در بیمارستانی در شهر منچستر با بیماران به ویژه کودکان بیمار ملاقات کردند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه فرا رسیدن کریسمس با حضور در بیمارستانی در شهر منچستر با بیماران به ویژه کودکان بیمار ملاقات کردند.

تیم فوتبال منچستریونایتد چهارشنبه در رقابتهای جام اتحادیه مقابل استوک به برتری رسید و یک روز پس از آن با حضور در بیمارستان کودکان " رویال منچستر " با کودکان بستری دیدار و هدایای کریسمس را به آنها تقدیم کردند.

" دارن فلچر " در خصوص این ملاقات گفت: می‌خواستیم بچه‌ها احساس بهتری داشته باشند. هیچکس دوست ندارد کریسمس را در بیمارستان سپری کند. این برای ما افتخار بزرگی است که به اینجا بیاییم و با بیماران ملاقات کنیم و هدایایی را به آنها تقدیم کنیم.

" رایان گیگز " هم در خصوص این ملاقات گفت: می‌دانیم که این بازدید برای بیماران خیلی مهم است. مخصوصا آنهایی که نمی‌توانند کریسمس در خانه باشند. خیلی خوب است که در این شرایط دشوار به آنها روحیه بدهیم. این چیزی است که بچه های ما امیدوار به انجام آن هستند.



















ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار