|
|
کدخبر: ۷۹۲۷۴

شوک دوباره پزشکان به نایب قهرمان المپیک

نایب قهرمان مسابقات المپیک و جهانی گفت: کشتی را باید برای همیشه کنار بگذارم و این موضوع تقریبا قطعی شده است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، صادق گودرزی که چندی پیش از خداحافظی اجباری‌اش از دنیای کشتی خبر داده بود پس از مراجعه دوباره به پزشک معالجش به خبرنگار تسنیم گفت: دکتر از من MRI رنگی گرفت و اعلام کرد به دلیل فشار تمرینات چند لخته و خون‌مردگی در بین مهره C۴ تا C۷ کمر من وجود دارد که این بسیار خطرناک است.

وی افزود: به همین دلیل پزشک به من گفت کشتی را برای همیشه کنار بگذارم و حتی نماینده فدراسیون کشتی هم با من نزد پزشک آمده بود تا نتیجه نهایی را به سرپرست فدراسیون کشتی اعلام کند. با این حال قرار است بار دیگر با MRI که از من گرفته شده نتیجه نهایی را بگویند اما تاکنون و براساس گفته پزشک امید چندانی نیست و شاید دیگر نتوانم روی تشک بروم.

دارنده مدال نقرهالمپیکلندن عنوان کرد: ‌ رسول خادم هماهنگ کرده در هفته آینده به چند پزشک دیگر مراجعه کنم تا در صورت امکان زیر تیغ جراحی نروم. هنوز هم باورم نمی‌شود چنین اتفاقی برایم رخ داده و از اینکه کشتی را از دست دادم در شوک به سر می‌برم.

گودرزی گفت: امیدوارم شرایط به نحوی فراهم شود تا بازهم بتوانم برای ایران افتخارآفرین باشم. نمی‌دانم شرایطم را چگونه بازگو کنم، همچنان باور این موضوع که دیگر قادر به پوشیدن دوبنده نیستم برایم غیرقابل هضم است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار