|
|
کدخبر: ۸۱۰۵۵

رویانیان از پرسپولیس برود دیگر نمی‌تواند برگردد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر رویانیان از پرسپولیس برود دیگر نمی‌تواند برگردد ولی من ۱۰،۱۵ سال است که در استقلال حضور دارم.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرده بود، میان هواداران استقلال رفت تا صحبت‌های آنها را بشنود. هواداران استقلال به مدیرعامل این تیم گفتند ما شما را دوست داریم و اگر شما مدیر نبودید الان در تمرین حضور نداشتیم. ما بهترین مدیر را داریم و حتی امیر‌ قلعه‌نویی در رسانه‌ها نیز عنوان کرده که شما مدیر موفقی هستید با این حال از شما توقع داریم و این سوال را داریم که چرا برای تیم و وضعیت آن کاری نمی‌کنید؟

فتح‌الله‌زاده در پاسخ هواداران عنوان کرد: مسائل مالی و وضعیت باشگاه با ما و سکوها با شما. ما همه توان‌مان را برای استقلال گذاشته‌ایم ولی شما کم آورده‌اید و سکوها را خالی گذاشته‌اید. مسائل مربوط به باشگاه استقلال با ما اما سکوها نباید خالی باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت پژمان منتظری و جدایی‌اش ازاستقلالتصریح کرد: شب گذشته با منتظری جلسه گذاشتیم و شما مطمئن باشید پژمان را در استقلال نگه می‌دارم، ضمن اینکه اگر ساموئل از استقلال جدا می‌شد، من یکی بهتر از ساموئل را به استقلال می‌آوردم.

وی ادامه داد: محمدرویانیانمدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه در ستاد سوخت حضور داشت، یک میلیارد تومان پول برای پرسپولیس آورد اما این امکانات را نداریم. من ۱۰،۱۵ سال است که در استقلال هستم و اگر از تیم هم جدا شده‌ام دوباره برگشته‌ام اما رویانیان اگر برود، دیگر نمی‌تواند به پرسپولیس برگردد.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: یک ماه دیگر وضعیت پرسپولیس با بدهی‌ میلیاردی‌اش را ببینید. شما نگران استقلال نباشید و همیشه سکوها را پر از تماشاگر کنید. برای باشگاه بزرگی مثل استقلال زشت است که هنگام بازی‌هایش سکوها خالی باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار