|
|
کدخبر: ۸۳۱۱۹

آندرانیک تیموریان در سال جدید میلادی آرزوهای مهمی دارد. او علاقه‌مند است در این سال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال نتایج آبرومندانه‌ای به چنگ آورد. دیگر آرزوی مهم تیموریان در سال جدید سلامتی خانواده‌اش است.

به گزارشامیدبه نقل از سایت گل، آندرانیکتیموریاندر سال جدید میلادی آرزوهای مهمی دارد. او علاقه‌مند است در این سال تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال نتایج آبرومندانه‌ای به چنگ آورد. دیگر آرزوی مهم تیموریان در سال جدید سلامتی خانواده‌اش است.

سلام آقای تیموریان، سال نوی میلادی مبارک.

سلام، ممنون.

جشن باشگاه استقلال چطور بود؟

خیلی ساده و خوب بود. کلی گفتیم و خندیدیم. همه بودند. امیرخان هم بود که با هم عکس یادگاری گرفتیم.باشگاهمحبت کرد و هم تیمی‌هایم هم در کنارم بودند. مراسم قشنگی بود.

از بابانوئل هدیه گرفتی؟

-(می‌خندد) پارسال بابانوئل به من قول داد که جام قهرمانی لیگ را یک روز برایم هدیه بیاورد. فکر کنم امسال این هدیه را از بابانوئل بگیرم و با استقلال قهرمان شویم.

اما پرسپولیسی‌ها صدرنشین هستند!

- تا پایان لیگ خیلی مانده. پرسپولیسی‌ها به خودشان زحمت ندهند چون امسال جام برای استقلال است.

در سال جدید چه اهدافی داری؟

زندگی آرام‌تر. پیشرفت بیشتر در فوتبال و خیلی چیزهای دیگر.

بزرگترین آرزویت در سال جدید میلادی چیست؟

اینکه ملی‌پوشان سالم به جام جهانی برسند و آنجا موفق شویم از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم و با نتایج آبرومندانه بازی‌ها را به پایان برسانیم. این بزرگترین آرزوی غیرخانوادگی من است و در سال جدید امیدوارم که خانواده‌ام هم سلامت باشند و بتوانم برای شان آرامش کامل فراهم کنم.

باقیمانده حقوقت را از باشگاه استقلال گرفتی؟

دیگر خسته شدم از این بحث‌ها. دوست ندارم در سال جدید درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال حرفی بزنم. الان حواسم به مراسم کریسمس است و دوست دارم خوشحال باشم.

به نظر می‌رسد چندان از وضعیت موجود راضی نیستی؟

طبیعی است اما به احترام این ایام که برای من و خانواده‌ام خیلی مقدس است در این‌باره چیزی نمی‌گویم.

برای ارامنه ساکن در ایران چه پیامی داری؟

دوست‌شان دارم و برای‌شان طول عمر، سلامتی و برکت در زندگی را آرزو می‌کنم. آنها هر جا من را می‌بینند ابراز لطف و علاقه‌مندی می‌کنند. قلب من در بازی‌های ملی همیشه برای آنها تپیده.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار