|
|
کدخبر: ۸۴۷۵۶

امیدواریم فقط پرسپولیسی‌ها محروم نشوند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما هزینه بازی جوانمردانه را می‌دهیم و امیدواریم محرومیت صادقیان ناشی از پخش خطایش در برنامه تلویزیونی نبوده باشد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدرویانیاندر مورد محرومیت پیام صادقیان عنوان کرد: محروم شدن پیام صادقیان پس از پخش خطای او در یک برنامه تلویزیونی این شائبه را ایجاد می‌کند که کمیته انضباطی پس از مشاهده این برنامه چنین تصمیمی گرفته و ما امیدواریم این گونه نبوده باشد. اگر بازیکن را به خاطر یک خطا محروم می‌کنند امیدواریم درباره همه تیم‌ها چنین دقت نظری وجود داشته باشد. دیدید که پیام صادقیان خودش به خاطر این خطا عذرخواهی کرد، ای کاش می‌گذاشتند کمیته انضباطی باشگاه در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: در مجموع ما هزینه بازی جوانمردانه را پرداخت می‌کنیم. به هر حال مواردی وجود داشته مثل فن کمر روی میثم حسینی و تکه پاره شدن پیراهن محسن بنگر و خیلی موارد دیگر اما محرومیتی اعمال نشده است. با این وجود ما به کمیته انضباطی که تاکید دارد صدور رای به واسطه پخش خطا در برنامه تلویزیونی نبوده اعتماد داریم و امیدواریم خطای همهبازیکنانلیگ در موارد مشابه مدنظر باشد و این گونه نباشد که پرسپولیس به واسطه مورد توجه بودن، پخش مستقیم بازی‌هایش و توجه رسانه‌ها با محرومیت‌های این چنینی مواجه شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار