|
|
کدخبر: ۸۷۷۲۸

حمید زینی‌ زاده:

مدیرعامل تیم تراکتورسازی تبریز گفت: با هیچ مربی ایرانی و خارجی مذاکره نکرده‌ایم.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، حمید زینی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره همواره بعد هر بازی عملکرد تیم را بررسی می‌کنند و به خاطر سرمایه گذاری کلانشان با وسواس خاصی عملکرد تیم را می‌سنجند.

وی افزود: دلفکار به دلیل کم تجربگی با لحن بدی مصاحبه کردند که باعثناراحتی آقایجلالیشد و ما نیز با دلفکار صحبت کردیم و وی مصاحبه‌اش را اصلاح کرد، البته سخنان وی نظر شخصی‌اش بود و تصمیم هیات مدیره نبود.

زینی زاده بیان کرد: آقای جلالی که ۴۰ سال در این فوتبال حضور دارد و آدم با تجربه‌ای است نباید چنین واکنشی نشان می‌داد، تاکنون نامه‌ی استعفای کتبی وی به دستمان نرسیده ولی ما صحبت‌های وی در رسانه‌ها را به عنوان استعفا تلقی می‌کنیم و در جلسه‌ی هیأت مدیره این موضوع را مطرح خواهیم کرد و مطمئن باشد در تراکتورسازی یک پست بیش از سه روز خالی نمی‌ماند!

وی افزود: شاید هم با گذشت چند روز این التهابات به پایان رسد؛ ما ترمیم نقاط ضعف را به تعویض مربی ترجیح می‌دهیم، تا آخرین لحظه‌ای که جلالی مربی تراکتور است از وی حمایت خواهیم کرد.

مدیرعاملتراکتورسازیخاطرنشان کرد: از ابتدای فصل تمام احتمالات را در نظر گرفته‌ام و در تفکراتم جایگزینی برای سرمربی تراکتور دارم اما تاکنون با هیچ شخصی مذاکره نکرده‌ایم و جلالی سرمربی ما است.

وی گفت: باخت و مساوی برای تیم‌هایی با معنی است که دو میلیارد خرج کرده‌اند و بازیکنان درجه سه را در اختیار گرفته‌اند، ما تمام امکانات را در اختیار مربی گذاشته‌ایم، بهترین بازیکنان ایران را جذب کرده‌ایم و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان متحمل شده‌ایم، به همین خاطر تراکتور باید همیشه ببرد.

زینی زاده در خصوص انتصاب رییس کانون هواران تراکتور به عنوان جانشین سرپرست تیم تأکید کرد: برای اینکه در نبود آذرنیا با مشکل مواجه نشویم از یاوران خواسته بودیم که به عنوان “جانشین سرپرست تیم “ وی را در کارها کمک کند که یاوران این پست را به دلیل مشغله کافی نپذیرفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار