|
|
کدخبر: ۸۷۷۳۱

پیام صادقیان:

این روزها پیام صادقیان بسیاری از اخبار فوتبال را به خودش اختصاص داده است.

به گزارشامیدبه نقل از نود، این روزهاپیام صادقیانبسیاری از اخبارفوتبالرا به خودش اختصاص داده است. غیبت احتمالی این بازیکن در داربی، هم اتاق نشدن با مسلمان، پخش خطاهای او در برنامه ۹۰ و صحبت‌هایی که اخیرا از قول صادقیان درخصوص علی دایی درج شده این بازیکن را تبدیل به پرخبرسازترین بازیکن لیگ ایران کرده است. او فردای شبی که برنامه ۹۰ خطاهای عجیب و غریبش را به تصویر کشید، گفت‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

فکر نمی‌کردیم اینقدر خشن بازی کنی؟

خودم هم با دیدن این تصاویر در برنامه ۹۰ شوکه شدم. فکرش را نمی‌کردم. حرکاتم اینقدر دقیق زیر ذره بین باشد!

پس قبول داری اشتباه کردی؟

صددرصد اشتباهاتم را قبول می‌کنم. من نمی‌گویم کارم درست بوده اما باور کنید حرکاتم عمدی نبود! مگر دیوانه‌ام عمدا بازیکنان را بزنم؟ اگر دقت کرده باشید تمام خطاهایم در شرایط بازی اتفاق افتاده بود. حتی بعد از دیدن این تصاویر خودم با برنامه ۹۰ تماس گرفتم و صحبت کردم. همچنین با صحبت‌هایی که علی دایی، منصوریان و سیدجلال حسینی با من کردند شک نکنید خودم را اصلاح می‌کنم. چرا که قطعا این قضیه به فوتبالم ضربه می‌زند و نمی‌توانم پیشرفت کنم.

از دست فردوسی‌پور بابت اینکه صحنه‌ها را دقیق نشان داده ناراحت نیستی؟

خیر. برای چی باید ناراحت باشم. آقای فردوسی‌پور هم کارش را انجام می‌دهد حتی خودم زنگ زدم و عذرخواهی کردم. هیچ کدام از خطاها عمدی نبود اما از طرفی این صحنه‌ها چندان به ضررم نشد چرا که از این به بعد دقت فراوانی می‌کنم تا چنین خطاهایی انجام ندهم.

سیدجلال حسینی هم گفت تو اشتباه کردی؟

اتفاقا سیدجلال از من تعریف کرد. حسینی می‌گفت من می‌توانم یکی از بهترین‌ها باشم و پیشرفت کنم. قطعا به حرف بزرگان گوش می‌کنم تا دیگر شاهد چنین حرکاتی از طرف من نباشید.

به تو نمی‌آید اینقدر خطا کنی چون همیشه در اختیار تیمی؟

آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که کلا در داخل زمین خیلی اخلاقم با خارج از فوتبال فرق می‌کند. در بیرون پسر ساکتی هستم اما بعضی اوقات شرایط بازی ایجاب می‌کند در چند صحنه عصبی بشوم که این امری کاملا طبیعی است. اما در همین جا با صراحت اعلام می‌کنم دیگر از پیام صادقیان چنین حرکاتی را نمی‌بینید.

نمی‌ترسی کمیته انضباطی وارد عمل شود؟

در این مورد نظری ندارم. از شما هم می‌خواهم این سئوال را نپرسید!

راستی شنیدی دایی گفته اگر صادقیان و مسلمان نباشند در داربی بازی نمی‌کنیم؟

بله شنیدم. باور کنید من و محسن نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

حق را به کدام یک می‌دهی تیم‌ملی یا علی دایی؟

من به هر دو طرف حق می‌دهم. فقط از آقای کفاشیان می‌خواهم این مسائل را پیگیری کند. واقعا ما نمی‌دانیم چه کار کرده‌ایم. فدراسیون می‌تواند دو هفته داربی را عقب بیندازد. باور کنید با عقب افتادن این بازی هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد. هم بازی با استقلال مهم است و هم تیم‌ملی در گروه سختی قرار گرفته و موقعیتش حساس است بنابراین بهتر است دو طرف به تفاهم برسند و داربی را با تأخیر برگزار کنند.

اگر داربی را از دست بدهی ناراحت می‌شوی؟

صددرصد ناراحت می‌شوم. شک نکنید دوست دارم در داربی باشم. بنابراین از مسئولین تقاضا می‌کنم کاری کنند تا ما هم در داربی باشیم. اصلا دوست ندارم بازی به این مهمی را از دست بدهم.

این حرف و حدیث‌ها روی روحیه تو و مسلمان اثر منفی گذاشته است؟

ما هم در اینجا نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی برایمان بیفتد. عروسک خیمه‌شب بازی شده‌ایم.

چرا در اردوی تیم‌ملی با مسلمان هم‌اتاق نشدی؟

مسئولین تیم‌ملی هم‌اتاقی‌ها را مشخص کردند و آنها خواستند ما با بازیکنان دیگری هم‌اتاق شویم. من و محسن دوستان صمیمی هستیم و بهتر است سر کوچک‌ترین موردی این حرف‌ها را برایمان درست نکنند.

اینکه مصاحبه کردی و گفتی دایی به هرچه که رسیده از طریق ثروتش بود، نه فوتبال درست است؟

من چنین حرفی زدم؟! کجا چنین چیزی را نوشتند؟!

در یکی از سایت‌ها چنین مصاحبه‌ای را از قول تو خواندیم؟

(با عصبانیت) من اصلا این حرف را نزدم. باور کنید همین الان از طریق شما متوجه شدم آنها چنین نقل قولی را از سویم نوشتند. متأسفم برای بعضی افراد که از خودشان مصاحبه می‌زنند. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و ببینم از قولم نوشتند دایی به هر جا رسیده از ثروتش بود نه فوتبال از آنها شکایت می‌کنم.

چرا این قدر عصبانی شدی؟

خیلی عصبانی‌ام. با صراحت می‌گویم شکایت می‌کنم. چرا که اصلا این حرف را نزدم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار