|
|
کدخبر: ۹۱۷۳۸

در مکالمه تلفنی نکونام و قلعه نویی چه گذشت

سرمربی استقلال در گفتگوی تلفنی با شماره ۶ تیمش به او گوشزد کرد که " بزرگوار می خوای بری بدون جنجال برو ".

به گزارشامیدبه نقل از جام نیوز، اگر چه جواد نکونام یکی از غایبان سرشناس تمرین روز گذشتهاستقلالبود اما غیبت او چندان هم بدون هماهنگی صورت نپذیرفت.

دقایقی قبل از شروع تمرین،نکونامبا تلفن همراه قلعه نویی تماس گرفت و به او از دلایل نیامدنش سر تمرین گفت. قلعه نویی بعد از شنیدن صحبت های نکونام به او گفت این یک موضوع درون خانوادگی است و تو نباید موضوع به این مهمی را در برنامه ۹۰ مطرح می کردی.

قلعه نویی با دلخوری از نکونام به او توضیح داد که هیچ وقت ما کسی را به زور نگه نمی داریم. نمی دانم قرارداد تو مثل منتظری است که می توانی بدون رضایت نامه باشگاه بروی یا نه. اما در مجموع اگر واقعا دلت با استقلال نیست ما به زور نمی توانیم حفاظت کنیم.

در این مکالمه کوتاه طرفین حتی المقدور احترام یکدیگر را حفظ کردند. اما قلعه نویی در پایان به کاپیتان تیم ملی گفت اگر به هر علتی دوست نداشتی در ادامه کار با ما باشی دست کم به گونه ای از استقلال جدا شو که حاشیه نداشته باشد.

به نظر می رسد مشکل اصلی نکونام به این موضوع مرتبط است که احساس می کند باشگاه استقلال و شخص قلعه نویی آن طور که هوای منتظری را داشتند، در مورد او حساسیت ندارند.

نکونام با استفاده از ابزار رسانه این شوی بزرگ را به راه انداخت اما گمان می رود طرفین سرانجام مثل دو دفعه قبل بدون هیچ تلفاتی با یکدیگر آشتی کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار