|
|
کدخبر: ۹۲۹۵۹

سیدصالحی؛

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «درست است زمانی بازیکن استقلال بودم اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیسم و به پیراهن این تیم‌ تعصب دارم.»

به گزارشامید،روزنامه نود نوشت: سیدمهدی سیدصالحی به علت سه اخطاره شدن نتوانستپرسپولیسرا در بازی با نفت تهران همراهی کند. مهاجم بلندقامت سرخپوشان که گل های سرنوشت سازی برای تیمش به ثمر رسانده معتقد است پرسپولیس در بازی با فولاد می‌تواند جبران امتیاز از دست رفته هفته گذشته را کند وبازیکنانقصد ندارند به همین راحتی در اهواز به فولاد باج بدهند.

گفتگو با سیدصالحی را بخوانید:

* در بازی با نفت جای خالی‌تان کاملا احساس می‌شد؟

- بله، من سه کارته بودم و به همین دلیل عملا نمی‌توانستم برای تیم به میدان بروم قسمت همین بود که نباشم. راضیم به رضای خدا.

* اگر بودید می‌توانستید از این تساوی جلوگیری کنید و گل بزنید؟

- همانطور که همیشه گفتم من کوچکترین بازیکن پرسپولیس هستم. پرسپولیس از بازیکنان بزرگی سود می‌برد که می‌توانند برای تیم‌ بسیار مثمرثمر باشند. قسمت و تقدیر این بود که در بازی قبلی محروم باشم.

* پرسپولیس سه امتیاز حساس بازی را از دست داد، افسوس این موضوع را نمی‌خورید؟

- افسوس خوردن دردی را دوا نمی‌کند، در بازی قبلی خدا خواست به نتیجه تساوی برسیم. درست است که ما در ۴ بازی قبلی برنده بودیم و همه امتیازات را جمع آوری کردیم اما یک بازی هم مثل دیدار با نفت تهران چنین شرایطی حکمفرما بود. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم و با کسب هر سه امتیاز خودمان را به عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح کنیم. ما می‌توانیم در دیدار آینده طوری کار کنیم که هواداران تساوی بازی با نفت را فراموش کنند.

* حتما می‌دانی هواداران به خاطر پیروزی‌های قبلی بد عادت شدند و فقط از شما پیروزی می‌خواهند؟

- طبعا همینطور است. هواداران پرسپولیس حق دارند. بالاخره آنها علاقه فراوانی به تیمشان دارند و نمی‌خواهند با از دست دادن امتیاز شانس قهرمانی‌شان کمتر شود. ما هم باید به خواسته آنها احترام بگذاریم زیرا طرفداران فقط سه امتیاز را می‌خواهند و فقط با برد و پیروزی‌ می‌توانیم آنها را از خودمان راضی کنیم. البته نباید از نقش کادرفنی و زحماتی که آنها برای پرسپولیس می‌کشند به این راحتی بگذریم. واقعا علی آقا و دستیارانش برای تیم سنگ تمام گذاشتند و زحمت کشیدند و ما هم با بردن است که می‌توانیم از مربیان و طرفداران قدردانی و تشکر کنیم.

* ‌برای بازی با فولاد و پیروزی مقابل این تیم آماده هستید‍؟

- ببینید اینکه بخواهیم از حالا پیش‌بینی کنیم و وعده وعید پیروزی به هواداران بدهیم اصلا کار منطقی و حرفه‌ای نیست. اما باید بگویم شرایط تیم و بازیکنان بسیار خوب است. بعد از بازی با نفت تمرینات مفیدی را برگزار کردیم تا با توکل به خدا بتوانیم فولاد خوزستان را ببریم. انشاا…با ارائه یک بازی قابل قبول این تیم‌ را درشهر خودش شکست بدهیم.

* یعنی این تیم را می‌توانید به راحتی ببرید؟

- گفتم که درست‌ نیست قول بدهیم. باید تمام تلاشمان را می‌کنیم بقیه چیزها دست خداوند است. انشاا… با دست پر از آنجا برگردیم تا از کورس عقب نمانیم. همانطور که می‌دانید فولادخوزستان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست واین تیم خوزستانی را به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی می‌شناسیم.

* اینکه می‌گویند بازیکنان پرسپولیس به خاطر بازی دربی با احتیاط مقابل نفت کار کردند و شاید این احتیاط را مقابل فولاد هم داشته باشند قبول داری؟

- اصلا با این حرف شما موافق نیستم. اتفاقا به نظر من بچه‌ها تنها مقابل نفت با تمام توانشان بازی کردند بلکه همانطور که شاهد بودیم آنها از جان و دل برای موفقیت پرسپولیس مایه می‌گذارند. بازی با فولاد حکم فینال را برایمان دارد. نمی‌دانم چرا چنین حرف و حدیث‌هایی را برای پرسپولیس می‌سازند. زیرا بازی با فولاد و دربی مانند تمام دیدارهای دیگر سه امتیاز دارد و اینکه می‌گویند ما به خاطر دربی با احتیاط کار می‌کنیم اصلا حرف قشنگی نیست. قسمت و سرنوشت دست خداونداست. ما هم از جان و دل کار خودمان را می‌کنیم.

* خودت هم سوژه دربی هستی؟

- چرا باید سوژه باشم؟!

* زمانی بازیکن تیم حریف بودی؟

- درست است زمانی بازیکن استقلال بودم اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیسم و به پیراهن این تیم‌ تعصب دارم.

* به استقلال گل می‌زنی؟

- اول از اینکه تا زمان بازی با استقلال وقت زیادی باقیمانده و هدف اصلی ما در حال حاضر بازی با فولاد و پیروزی مقابل این تیم است. بعد از فولاد انشاا… به دربی فکر می‌کنیم. در ثانی اول اجازه بدهید ببینم در بازی هستم یا خیر. همه چیز بستگی به نظر کادرفنی دارد. اگر علی آقا صلاح دانست و به میدان رفتم همه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس می‌کنم. ضمن اینکه گل زنی من مهم نیست بلکه کسب سه امتیاز برایمان از هر چیزی حتی گلزنی من مهمتر است.

* از این به بعد یکی از مهره‌های ثابت تیم‌ یعنی کفشگری را در اختیار ندارید؟

- درسته، مهرداد بازیکن بسیار جنگنده و با اخلاقی است برای بهبودی این بازیکن از ته دل دعا می‌کنم امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد. کفشگری طی مدت گذشته و در این فصل زحمات فراوانی برای پرسپولیس کشیده اما خدا را شکر تیم ما از بازیکنان خوب زیادی برخوردار است و فکر نمی‌کنم بابت این قضیه مشکلی داشته باشیم.

* راستی شنیدی که مسلمان در مصاحبه‌هایش گفته بود با بچه‌‌ها قرار گذاشتیم در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس شرکت نکنیم؟

- در مورد این قضیه نظری ندارم شما هم چنین سئوالاتی نپرسید.

* می‌توانید صدرنشینی را از استقلال بگیرید؟

- این هم دست خداوند است. همه سعی و کوششمان همین است که ما می‌خواهیم قهرمان لیگ امسال شویم. اما با تقدیر نمی‌توان مبارزه کرد. هر چه آن بالایی بخواهد همان می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار