|
|
کدخبر: ۴۳۵۰۶

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری پروژه قطار سریع السیر تهران – مشهد از طریق فاینانس تعریف و انجام شود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، هاشم بنی هاشمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در تالار نور اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از حماسه سیاسی به بحثتحقق حماسه اقتصادی پرداخته‌اند.

وی افزود: در حوزه تحقق حماسهاقتصادیباید مهندسان کشور در دو محور راه و شهرسازی و نظام مهندسی با اتکا به توانمندی خود آغاز به کار کرده و سازندگی را پیشه راه خود قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با تاکید بر سازندگی در کشور گفت: استفاده از مهندسان باتجربه و کارآمد داخلی از مهم‌ترین اصول سازندگی بوده، اگر چه امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم اما مهندسان ما می‌توانند با اتکا به الطاف الهی در مسیر سازندگی کشور اقدامات موثر انجام دهند.

بنی هاشمی با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان و استاندار خراسان‌رضوی با معاون راهبردی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه استفاده از سیاست فاینانس در راستای فروش نفت است، یعنی درآمد در ازای فروش نفت و پرداختی آن از طریق فاینانس برای پروژه‌ها و تجهیزات پروژه‌ای تعریف شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه قطار سریع السیر تهران – مشهد یکی از این پروژه‌ها بوده که می‌تواند در پروژه‌های پیشنهادی از طریق فاینانس تعریف و انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار