|
|
کدخبر: ۴۶۲۹۶

پس از انتشار خبری درباره پرواز پکن - تهران متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، این ایرلاین توضیحاتی را در این‌باره ارائه داد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، پس از انتشار خبری دربارهپروازپکن - تهران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، این ایرلاین توضیحاتی را در این‌باره ارائه داد.

در این توضیحات آمده است: بعد از برخاستن هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ از باند فرودگاه پکن، خلبان پرواز متوجه افزایش دمای درونی یکی از موتورها شده و به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور معیوب، تصمیم می‌گیرد این موتور را خاموش کند و با سه موتور به فرودگاه پکن بازگردد.

در ادامه این توضیحات آمده است: در بررسی‌ها مشخص می‌شود هواپیما نیاز به تعویض قطعه دارد بنابراین با هماهنگی‌های به عمل آمده با تهران یک فروند هواپیمای ۷۴۷ به همراه تیم فنی و قطعه مورد نیاز در روز جمعه برای بازگشت مسافران این پرواز اعزام می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی ایران‌ایر، هواپیمای اعزامی به همراه مسافران پکن - تهران در ساعت ۱۳:۳۰ روز ۱۸ آذر در فرودگاه امام(ره) به زمین می‌نشیند؛ از سوی دیگر هواپیمای مذکور، بعد از تعویض قطعه توسط تیم فنی ایران‌ایر امروز وارد تهران می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار