|
|
کدخبر: ۲۵۷۶

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به اظهارات آیت‌الله آملی لاریجانی درباره تکاپوی فتنه گران، گفت: اهالی فتنه۸۸ توقع عدم عکس‌العمل دستگاه قضایی را نداشته باشند.

به گزارشامیدنیوز، محمد علی اسفنانی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات اخیر آیت‌الله آملی لاریجانی دربار فتنه گران، گفت: بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند احساس کردند که می‌توانند به موجب پیروزی آقای روحانی فعالیت خود را دنبال کنند این درحالی است که همه می‌دانند استفاده از فتنه گران با شعار اعتدال همخوانی ندارد.

وی با اشاره به این جمله رئیس‌ دستگاه قضائی مبنی بر اینکه «اهالی فتنه ۸۸ افعی جانشان گرما دیده ‌است»، اظهار داشت: مخاطب آیت‌الله لاریجانی عوامل و اعضای تاثیرگذار فتنه ۸۸ بود که در شرایط کنونی تصور می‌کنند فضا برای آنان مطلوب شده است.

اسفنانی گفت: همانطور که رئیس دستگاه قضائی مطرح کرده، فتنه‌گران در انتخابات ۸۸ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده‌اند و چنین افرادی نمی‌توانند وارد فضای سیاسی کشور شوند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه اهالی فتنه باید هشدار رئیس دستگاه قضائی را جدی گرفته و تصورات غلط را از ذهن خود خارج کنند، تاکید کرد: اگر اهالی فتنه، هشدار آیت‌الله لاریجانی را جدی نگیرند و بخواهند از فضای به وجود آمده سوء استفاده کنند نباید انتظار داشته باشند که دستگاه قضائی عکس‌العمل نشان ندهد.

وی در پایان با بیان اینکه اظهارت آیت‌الله لاریجانی دربار تکاپوی فتنه‌گران از جایگاه رئیس قوه قضائیه بود تاکید کرد: هشدارهایی که از سوی آیت‌الله لاریجانی مطرح شده است جایگاه حقوقی و قضائی دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار