|
|
کدخبر: ۳۹۳۷

وزیر اطلاعات با ارائه توضیحاتی در خصوص آزادی تعدادی از زندانیان امنیتی، گفت: ان‌شاء‌الله امیدواریم در عید غدیر خم خبرهای خوبی در این خصوص دریافت کنیم.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه جلسه دولت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص آزادی زندانیان امنیتی و اینکه آیا قرار است در آینده تعداد بیشتری از این زندانیان آزاد شوند یا خیر، اظهار کرد: این نخستین باری نیست که نسیم رحمت و رافت از سوی رهبر معظم انقلاب وزیدن گرفته و جمعی از زندانیان را مشمول عفو نظام کرده اند. این موضوع مسبوق به سابقه بوده، الان شاهد آن هستیم و در آینده هم شاهد آن خواهیم بود.

علوی افزود: ان شاء الله امیدواریم در عید غدیر خم خبرهای خوبی در این خصوص دریافت کنیم.

وی افزود: به خصوص که در حال حاضر آرامشی در جامعه حکمفرماست و نگاه مردم ما امیدوارانه است و طبعاً همه ارکان جامعه به ویژه رهبری معظم انقلاب که حکم پدر جامعه را دارند علاقمند هستند که این فضا استمرار پیدا کند و نگاه امیدوارانه مردم به آینده پایدار بماند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: طبیعی است که در جهت پایداری و روشن بینانه ماندن این نگاه به آینده شاهد افزایش آزادی زندانیان خواهیم بود و انشاء الله امید داریم مردم ما در عید غدیر خم عیدی خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: این طبیعت نظام اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران علاقمند نیست کسی در زندان باشد. همان طور که علاقمند نیست کسی در بیمارستان باشد.

علوی تاکید کرد: نظام اسلامی همان طور که علاقمند است همه در چارچوب هنجارهای اجتماعی زندگی کنند تاکید دارد که نیازی نباشد کسی به زندان برود و مردم در یک فضای آزاد مشغول به کار باشند.

وزیر اطلاعات در پاسخ این سوال که آیا آقای روحانی درخواستی برای آزادی بیشتر زندانیان به رهبر معظم انقلاب داده اند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: من کلیات را عرض کردم در جزئیات ممکن است همه چیز وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در عید غدیر خم شاهد آزادی زندانیان امنیتی بیشتری خواهیم بود، گفت: من نگفتم زندانی امنیتی بلکه منظور من آزادی زندانیان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز اخیرا اعلام کرده بود به زودی برخی دیگر از زندانیان آزاد می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار