|
|
کدخبر: ۴۲۷۶۸

جنبش حماس با بیان اینکه از سفر جان کری به فلسطین استقبال نمی‌کند، اعلام کرد که این سفر سرپوشی بر اقدامات رژیم صهیونیستی است تا به جنایت‌های خود ادامه دهد.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، پایگاه خبری فلسطین الآن اظهار کرد: سامی ابو زهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) با بیان این که این جنبش با سفر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به فلسطین مخالف است، اعلام کرد: جان کری باید بداند که مذاکرات کنونی به نمایندگی از مردم فلسطین صورت نمی‌گیرد و کسی این اختیار را به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نداده است تا به مذاکره با اسرائیل بپردازد.

وی تاکید کرد که مردمفلسطینملزم نیستند تا نتایج این مذاکرات را اجرا کنند و نمی‌توان اجازه اجرای نتایج این مذاکرات را داد.

در همین راستا، فلسطینی‌ها در اعتراض به سفر جان کری در کرانه باختری و نوار غزه تظاهرات کرده و خواهان توقف مذاکرات میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی شدند.

در راهپیمایی نوار غزه که بنا به فراخوان " جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین " برگزار شد، شرکت‌کنندگان پلاکاردهایی را در دست گرفته و از محمود عباس خواستند تا به مذاکره با رژیم صهیونیستی پایان دهد.

وزیر امور خارجه ‌آمریکا سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی شد و قرار است که با محمود عباس در بیت لحم واقع در کرانه باختری دیدار کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار