|
|
کدخبر: ۴۷۸۵۹

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بااشاره به " حضور بدون مجوز " آغاجری در دانشگاه تهران به حضور وی در این دانشگاه اعتراض کرد.

به گزارشامیدبه نقل از امیرعلی آزادی مسئول سیاسی بسیج دانشجوییدانشگاه تهراناز حضور هاشم آغاجری در دانشگاه تهران خبر داد و با بیان اینکه وی از اصلاح‌طلبان تند و توهین‌کننده به ساحت اهل بیت است، گفت: وی به دعوت دفتر انجمن دانشکده ادبیات دانشگاه تهران یک روز قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی به دانشگاه تهران آمده است.

وی افزود: حضور این فرد که در سابقه‌اش توهین به اهل بیت، آیین عاشورا و مراجع تقلید وجود دارد و فرد تندرویی محسوب می‌شود، در دانشگاه تهران تعجب‌برانگیز است و این مساله اعتراض بسیج دانشجویی را به همراه داشته است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، دعوت وی بدون مجوز دانشگاه بوده است و اعضای انجمن دلیل این مسئله را عدم لزوم دریافت مجوز برای برنامه‌های شورای عمومی خود اعلام می‌کنند. این در حالی است که برنامه‌ای که برای شورای عمومی باشد، باید در دفتر این تشکل انجام شود نه اینکه در یکی از تالارهای دانشکده ادبیات تهران برگزار شود.

آزادی در پایان با انتقاد از دعوت افراد تندرو و توهین‌کنندگان به تشیع توسط تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، آن را مغایر با شعار اعتدال و رویکرد دولت جدید دانست.

به گزارش تسنیم، اعتراض دانشجویان و برخی از مسئولان دانشگاه تهران به " حضور بدون مجوز " هاشم آغاجری در این دانشگاه باعثناتمام ماندن سخنرانی وی شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار