|
|
کدخبر: ۶۸۷۶

سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا – سیا – تاکید کرد، در صورتی که «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور در سال ۲۰۱۴ شرکت کند، ۷۵ درصد آرا را به دست خواهد آورد.

به گزارشامیدبه نقل از پایگاه خبری دام پرس، سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا – سیا – بر این باور است، در صورتی که «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور که در سال ۲۰۱۴ برگزار خواهد شد، شرکت کند، ۷۵ درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد.

براین اساس این سازمان نتیجه می گیرد که بشار اسد تا سال ۲۰۲۰ در سوریه در قدرت باقی خواهد ماند.

سازمان سیا پس از دریافت گزارش هایی از داخل سوریه و همچنین نظرسنجی های صورت گرفته به این نتیجه رسیده که در انتخابات آینده سوریه در صورتی که به درستی و با شفافیت و بدون تقلب برگزار شود، اسد خواهد توانست ۷۵ درصد آرا را از آن خود کند.

این سازمان در ادامه افزوده است که روند امور جاری در دو عرصه میدانی و نظامی نشان می دهد که هم اکنون کفه ترازو به سود نظام سوریه سنگینی می کند و دلیل این امر حمایت ها ی مردمی از آن و حمایت ارتش از مردم سوریه است و این حمایت های متقابل پیش بینی می شود تا سال آینده میلادی و تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه ادامه یابد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار