|
|
کدخبر: ۱۵۹۰

سایت فدراسیون جهانی کشتی برترین‌ آزاد‌کاران ماه جولای سال ۲۰۱۳ میلادی را اعلام کرد که شرایط کشتی‌گیران کشورمان در رده‌بندی اعلام شده چندان جالب توجه نیست.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، سایت فیلا اظهار کرد: رتبه‌بندی جهانی کشتی‌گیران برتر ماه جولای میلادی با اعلام اسامی ۱۵ آزادکار برتر هر وزن اعلام شد.

بر این اساس در بین کشتی گیرانی ایرانی فقط مسعود اسماعیل پور در جایگاه هفتم قرار دارد و این در حالیست که هیچ یک از نمایندگان کشورمان نتوانستند عناوین اول تا سوم را در این رده بندی به خود اختصاص دهند.

گئورگی ادیشیراشویلی از گرجستان، اوپان سات از روسیه، دیوید صفریان از ارمنستان، جردن باروس از آمریکا، داتو مارساگاشویلی از گرجستان، ولادیسلاو بایتسایف از روسیه و طاها اکگول از ترکیه در وزن های ۵۵ تا ۱۲۰ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار دارند.

رده بندی آزاد کاران برتر ماه جولای به این شرح است:

* ۵۵ کیلوگرم: ۱ - گئورگی ادیشیراشویلی از گرجستان ۲ - یانگ کیونگ از کره شمالی ۳ - ولادیسلاو آندریف از بلاروس. در این وزن هیچ ایرانی در بین ۱۵ نفر اول وجود ندارد. این در حالی است که حسن رحیمی در رده بندی ماه قبل در مکان دوازدهم ایستاده بود.

* ۶۰کیلوگرم: ۱ - اوپان سات از روسیه ۲ - ولادیمیر خینچگاشویلی از گرجستان ۳ - ولادیمیر دوبوف ازبلغارستان. مسعود اسماعیل پور نماینده ایران در این وزن با دو پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان هفتم قرار دارد.

* ۶۶کیلوگرم: ۱ - دیوید صفریان از ارمنستان ۲ - یاکوب گور از ترکیه ۳ - الیاس بکبولاتوف از روسیه. در این وزن نیز نام هیچ ایرانی به چشم نمی خورد. مهدی تقوی در رده بندی ماه قبل در رده یازدهم ایستاده بود.

* ۷۴کیلوگرم: ۱ - جردن باروفس از آمریکا ۲ - آندیار گدوئف از روسیه ۳ - سونر دمیرتاس از ترکیه. در این وزن نیز هیچ ایرانی حضور ندارد. صادق گودرزی در رده بندی ماه قبل عنوان چهارم را در اختیار داشت.

* ۸۴کیلوگرم: ۱ - داتو مارساگاشویلی از گرجستان ۲ - آنزور اوریشف از روسیه ۳ - موسی مرتضی علی اف از ارمنستان. میثم مصطفی جوکار بدون تغییر نسبت به ماه قبل در مکان ششم این وزن قرار دارد و احسان امینی نیز مانند ماه قبل مکان دوازدهم را در اختیار دارد.

* ۹۶ کیلوگرم: ۱ - ولادیسلاو بایتسایف از روسیه۲ - پاولو اولینک از اوکراین ۳ - عبدالسلام گادیسوف از روسیه. حامد تاتاری در رده بندی ماه گذشته در مکان پانزدهم ایستاده بود.

* ۱۲۰ کیلوگرم: ۱ - طاها آکگول از ترکیه ۲ - آلن زاسیف از اوکراین ۳ - جمال الدین ماگمدوف از جمهوری آذربایجان. نام هیچ کشتی‌گیری از کشورمان در این وزن دیده نمی شود. پرویز هادی در رده بندی ماه قبل مکان دوازدهم را در اختیار داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار