|
|
کدخبر: ۲۰۰۰۹

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، ۲۸ آبان تا یکم آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارشامیدبه نقل از ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، این نمایشگاه از سوی شرکت میلاد نور، با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و نظارت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران؛ در سالن های ۶،۷، A۲۵، B ۲۵، C ۲۵ و ۲۷ محل دائمی نمایشگاه ها، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که با همکاری و حمایت؛ وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید کنندگان لوازم ورزشی برگزار می شود؛ فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش استا نها، هیئت های ورزشی و باشگاههای ورزشی کشور حضوری فعال دارند.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی؛ انواع پوشاک و کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره، تجهیزات ورزش کشتی، تجهیزات استخر، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی، آبی و هوایی، دوچرخه سواری، ورزشهای فکری، انواع تجهیزات و وسایل شنا، ورزش ها و مسابفات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی – ورزشی، مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی، نهادها و شرکت های ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن ها ورزشی(کف پوشها، تابلوها و…) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

توجه ویژه به حوزه ورزش کشور، ارتقاء ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماکن ورزشی، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، آشنائی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقاء کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی مهمترین اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.

در این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع برپا خواهد شد، نمایندگانی از کشورهای؛ آلمان، اسپانیا، انگلستان، بلغارستان، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و ایتالیا حضور دارند.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، برندهای برتر و مشهور جهان، از جمله آدیداس، کراس، اسکچرز، تکنوجیم وآیکان کالاهای خودشان را به نمایش عموم خواهند گذاشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شمار تلفن ۲۲۲۵۴۲۵۰ – ۰۲۱ ستاد برگزاری نمایشگاه، تماس بگیرند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار