|
|
کدخبر: ۳۰۸۸

حنیف عمران زاده معتقد است این تیم بازی دشواری با بویرام دارد. او در این خصوص گفت: خدا کند بازی خوبی انجام بدهیم. مسابقه با بویرام دشوار است ولی بازیکنان ما روی فرم هستند.

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال بعد از تمرین امروز دوشنبه آبی پوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من فیلم بازی های بوریرام را دیده ام. کار سختی مقابل این تیم داریم ولی امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست بدهیم. آنها بازیکنان سرعتی خوبی دارند که با همدیگر هماهنگ هستند. پژمان نوری هافبک استقلال هم درباره این بازی تاکید کرد: مسابقه سخت و حساسی با نماینده تایلند داریم. هر چند می گویند بویرام تیم ضعیفی است ولی قطعا این تیم قدرتمند بوده که به جمع ۸ تیم برتر آسیا رسیده است. ما می خواهیم با جان و دل بازی کنیم، مسابقه را پرگل پیروز شویم و در بازی برگشت مشکلی نداشته باشیم.

حنیف عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال هم معتقد است این تیم بازی دشواری با بویرام دارد. او در این خصوص گفت: خدا کند بازی خوبی انجام بدهیم. مسابقه با بویرام دشوار است ولی بازیکنان ما روی فرم هستند.

هاشم بیگ زاده دیگر مدافع استقلال درباره بازی روز چهارشنبه آبی پوشان خاطرنشان کرد: ما نباید تیم بوریرام را دست کم بگیریم. همه جا می گویند بویرام تیم ساده ای است ولی اگر آنها ضعیف بودند به این مرحله نمی رسیدند. نماینده تایلند ۷-۸ بازیکن خارجی دارد ولی ما هم امیدواریم با حمایت هوادارانمان به مرحله نیمه نهایی برسیم.

دیدار تیم های استقلال ایران و بوریرام تایلند در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار