|
|
کدخبر: ۳۱۲۴۵

فولاد طبق عادت همیشگی به یکی دیگر از مدعیان قهرمانی باخت تا وعده قلعه نویی تحقق پیدا کند. حالا پرسپولیس در آستانه صدرنشینی است.

به گزارشامیدبه نقل از گل، با توجه به شکست فولاد، پرسپولیس در آستانه صدرنشینی است.
استقلال تهران ۲ – فولاد خوزستان صفر
گل ها: جواد نکونام(۱۸ - پنالتی) آندرانیک تیموریان(۳ + ۴۵)
هفته چهاردهم لیگ برتر - ورزشگاه آزادی
جمعه سوم آبان ۹۲ – ساعت ۱۷:۴۵
داوران: سیدحسین زرگر، سعید علی نژادیان و سعید زارع
اخطار: آندرانیک تیموریان و محمدمهدی نظری(استقلال) سروش رفیعی، ایوب والی و ایوب کلانتری(فولاد)
تماشاگر: ۲۰ هزار نفر
استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، هاشم بیک زاده(۲ + ۹۰ احمد جمشیدیان)، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جی لوید ساموئل، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری(۸۶ - آرش برهانی) و فرهاد مجیدی(۶۹ - علی نیک بخت واحدی).
سرمربی: امیر قلعه نویی
فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، ابوالحسن جعفری، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، مهدی نوری، مهدی بدرلو(۶۳ - ایوب کلانتری)، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، سروش رفیعی و لیاندرو چاوز(۵۸ - مهدی نیایش پور).
سرمربی: حسین فرکی
نیمه اول:ضربه شریفات که توسط رحمتی به کرنر رفت و موقعیتی که مجیدی هدر داد، باعثشد تا از همان ابتدا شاهد بازی زیبایی باشیم. مربیان دو تیم در غیاب نفرات مصدوم و محروم، توجه ویژه ای به تصاحب میانه میدان داشتند و بیشترین تجمع بازیکن را در این منطقه داشتند. در این منطقه، برتری با استقلالی ها بود که به قرمزپوشان فولاد اجازه بازیسازی نداده و هنگام تصاحب توپ با پاس های در عمق چشم به دروازه مهمان داشتند. استقلال از نمایش ناموفق مدافعان کناری فولاد در نیمه اول نهایت استفاده را کرده و صاحب دو گل شد. خالدی و جعفری مدافعان چپ و راست فولاد، هر کدام یک ضربه شروع مجدد منجر به گل را به شاگردان قلعه نویی هدیه کردند.
فرکی در نوک حمله فولاد از لیاندرو چاوز هافبک بازیساز برزیلی به جای پریرا استفاده کرد که این بازیکن به دلیل تغذیه نشدن از سوی هافبک های میانی به سمت عقب متمایل می شد تا از ضربات راه دور استفاده کند که در یک نوبت شوت محکم وی به تیر عمودی دروازه آبی پوشان خورد و نیمه اول با ۲ گل به سود استقلال خاتمه یافت.
شرح گل ها:
۰-۱(استقلال): امید خالدی که جایگزین جماعتی مصدوم در ترکیب فولاد شده است، روی مهدی نظری خطای پنالتی انجام داد و ضربه جواد نکونام به زاویه سمت راست دروازه فولاد، آبی پوشان را پیش انداخت.
۰-۲(استقلال): در پی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه فولاد، اکبرپور توپ را برای تیموریان مهیا کرد و شوت سنگین آندو، یک گل تماشایی برای استقلال رقم زد.
لحظات حساس:
۴) ضربه پای چپ اسماعیل شریفات بعد از حمل توپ و عبور از بین مدافعان استقلال، با واکنش تماشایی رحمتی به کرنر رفت.
۵) فرهاد مجیدی از اشتباه سلیمی دروازه بان فولاد که توپ را تقدیم او کرده بود، بهره نبرد و ضربه کاپیتان استقلال از بالای دروازه خالی به اوت رفت.
۲۲) ضربه سر عبدالله کرمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال عبور کرد.
۳۵) شوت امیرحسین صادقی در پی خروج ناموفق دروازه بان فولاد را عبدالله کرمی از روی خط دروازه دفع کرد.
۳۹) ضربه دیدنی چاوز با پای چپ، دور از دستان رحمتی به تیر عمودی سمت راست دروازه استقلال خورد و به زمین برگشت.
۵۷) ضربه محکم اسماعیل شریفات از زاویه بسته پس از برخورد به تیر افقی دروازه استقلال به درون محوطه برگشت تا فولادی ها برای دومین بار توپ را به تیر بزنند.
۸۵) شوت ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف اندکی از کنار دروازه به اوت رفت.
۳ + ۹۰) ضربه مهدی نوری از درون محوطه جریمه پس از برخورد به تیر افقی دروازه استقلال راهی به درون دروازه نیافت تا اهوازی ها در زدن توپ به تیر دروازه هت تریک کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار