|
|
کدخبر: ۳۹۵۴۹

در صورتی که مشکلی پیش نیاید ظرف دو هفته آینده قرارداد نهایی بین باشگاه پرسپولیس و ستارگان میلان به امضا خواهد رسید.

به گزارشامید، پیشکسوتان میلان با ارسال نامه ای به محمد رویانیان نام ۳۰ بازیکن اعزامی برای سفر به تهران را اعلام کردند. همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است با علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی هم برای بازی پرسپولیس با پیشکسوتان میلان جلسه ای را برگزار کند.

در پی موافقت محمد رویانیان و ارسال نامه رسمی به فرانکو بارزی و دکتر قاضی نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان مبنی بر موافقت با برگزاری بازی ستارگان میلان و پرسپولیس در تهران در هفتم آذرماه اسامی بازیکنان اعزامی تیم میلان به تهران با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در این باره گفت: میلانی ها عصر دیروز با ارسال نامه ای به محمد رویانیان شرایط پیشنهادی برای عقد قرارداد نهایی به منظور برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس را به باشگاه اعلام داشتند. در این نامه موارد زیادی قید شده و اسامی ۳۰ ستاره سابق تیم میلان به باشگاه پرسپولیس اعلام شده است که در نهایت در تعامل باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان میلان ۱۶ تا ۱۸ بازیکن انتخاب خواهند شد تا به تهران سفر نمایند.

وی افزود: در صورتی که مشکلی پیش نیاید ظرف دو هفته آینده قرارداد نهایی بین باشگاه پرسپولیس و ستارگان میلان به امضا خواهد رسید و پس از امضای قرارداد این بازی نهایی شده و لازم الاجرا خواهد بود. رویانیان علاوه بر مذاکره با سازمان لیگ، باشگاه استقلال و تراکتورسازی به منظور فراهم شدن برگزاری بازی در هفتم آذر ماه در حال مذاکره با اسپانسرها و تامین منابع مالی هستند و بر اساس ارزیابی های انجام شده می توان علاوه بر پرداخت هزینه ها، اقدام به درآمدزایی کرد تا صرف امور خیریه شود. البته ستارگان میلان بخش اعظمی از مبالغ دریافتی خود را به موسسه خیریه میلان اهدا خواهند کرد. در نامه ارسالی از سوی میلان نام ستاره های مطرحی دیده می شود که حضورشان در تهران بر جذابیت های این بازی می افزاید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هنوز قراردادی با ستارگان میلان به امضا نرسیده و تلاش بر این است که نهایتا ظرف دو هفته آتی این قرارداد به امضای طرفین برسد.

به نقل از مهر, قدوسی همچنین خاطرنشان کرد: مهدی تاج، غلامرضا بهروان و علی کاظمی و مسئولان سازمان لیگ نیز در تلاش هستند تا شرایط را برای برگزاری این بازی در هفتم آذر فراهم نمایند. به همین منظور رویانیان علاوه بر مذاکره با مسئولان ارشد سازمان لیگ گفتگوهایی نیز با مدیرعامل و سرمربی استقلال و همچنین مسئولان باشگاه تراکتورسای داشته و خواهند داشت و به نظر می رسد بر اساس مذاکرات انجام شده و قول مساعد سازمان لیگ و باشگاه استقلال مشکلی برای برگزاری این بازی در هفتم آذر وجود نداشته باشد و موافقت نهایی از سوی سازمان لیگ و باشگاه های مورد اشاره رسما اعلام شود.

وی ادامه داد: همچنین بر خلاف اخبار منتشره هنوز هیچ یک از بازیکنان تیم ستارگان پرسپولیس انتخاب نشده اند و این اقدام پس از عقد قراداد با میلان صورت خواهد گرفت و اسامی نفرات تیم ستارگان پرسپولیس نیز را پیشکسوتان پرسپولیس و نمایندگان پیشکسوتان از هر دهه انتخاب خواهند کرد. سایر جزئیات و اخبار مربوط به این بازی پس از عقد قرارداد نهایی با میلان به اطلاع خواهد رسید.

قدوسی در پایان گفت: رویانیان از پیگیری های مهدی تاج، بهروان، علی کاظمی و مسئولان ارشد سازمان لیگ و همچنین قول مساعد مدیر عامل و سرمربی استقلال تقدیر و تشکر کرده و مذاکراتی نیز با مدیران باشگاه تراکتور خواهند داشت. رویانیان برای نهایی شدن و عقد قرارداد و رفع موانع تلاش های بسیاری دارند و انشاءلله با عقد قرارداد و تامین منابع مالی مشکلات پیش رو برای برگزاری این بازی مرتفع خواهد شد. در پایان جا دارد بگوییم که تیم ستارگان میلان به رغم گذشت یک ماه از مذاکرات انجام شده همچنان به قول خود وفادار مانده و تا به امروز مخالفتی با برگزاری بازی در هفتم آذرماه نداشته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار